פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לפני כשנתיים רכשתי מחברת בזק טלפון אלחותי מתוצרת פנסוניק b נושא התלונה:
אלקיים רמי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב האורגים אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תקופת האחריות פגה לאחר שנה...לאחר שנתיים נוצרה תקלה ..פניתי לבזק לתיקון
התקלה ונענתי שהם לא מתקנים ושאני אפנה לחברת פנסוניק ... ברצוני לציין
שהשיווק היה מאוד אגרסיווי ולא צויין שאחרי תום תקופת האחריות לא יהיה לי אפשרות לתקן את המכשיר זו דרגה של הטעיית הצרכן
עלבון סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות לקוחות, בז שם ותפקיד:
האחריות על מוצרים הנמכרים בחנויות בזקסטור הינה בהתאם לאחריות אותה מספק היצרן של המוצר.
חברת בזק מעניקה שירות ללקוחות בשנה הראשונה מעת רכישת המוצר, ומקשרת בין הלקוח ליצרן ע"י העברת המוצר למעבדתו.
תגובה:
הלקוח מוזמן לפנות אל היצרן ישירות על מנת לבחון את מהות התקלה במוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה