פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מספר טלפון של בזק שהוחלף ללא ידיעתי לאחר שחובר מחדש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי מירי מרלינג ואני מתגוררת בבאר שבע מעל 5 שנים. כשעברתי לדירתי החדשה הזמנתי קו טלפון של בזק ששילמתי עבורו, לאחר מספר שנים (במאי 2005) החלטתי ל"הקפיא" את קו הטלפון של בזק שברשותי לפי הקריטריונים שהחברה מציעה, כלומר תשלום חד פעמי עבור הקפאת הקו למשך שנתיים וכשארצה לחברו שוב אצטרך לשלם שוב תשלום חד פעמי עבור חיבור הקו (זה לפחות מה שנאמר לי ע"י נציג/ת השירות באותו הזמן) . היום (שזהו מס' ימים לפני פקיעת שנתיים של הקפאת הקו) התקשרתי למוקד 199 של בזק וביקשתי לחבר שוב את קו הטלפון. לאחר קצת יותר משעה נוכחתי לדעת כי הקו אכן מחובר, כאשר ניסיתי להתקשר למס' הטלפון מטלפון אחר נוכחתי לדעת כי המספר אינו עונה וכי הטלפון בבית בכלל לא מצלצל, התקשרתי לשירותי 166 של חברת בזק ונציגת השירות ביקשה ממני לחייג מספר מסויים ואז ענה לי מענה טלפוני אשר הקריא לי מספר טלפון שונה בתכלית מהמספר שהיה שייך לי בעבר. התקשרתי שוב למוקד 199 ודיברתי עם נציגת השירות של בזק וביקשתי לדעת פשר העניין של החלפת המספרים ונתברר לי כי המספר שהיה שייך לי נמסר לאחר ללא ידיעתי ואילו אני קיבלתי מס' טלפון חדש. נציגת השירות מסרה לי כי "בזק אינה מחוייבת לשמור ללקוח את המספר שהיה שלו בעת חיבור הקו", כששאלתי מדוע כשביררתי לגבי "הקפאת" קו הטלפון לפני שביצעתי פעולה זו, לא נאמר לי מראש כי מצב זה עלול לקרות? הנציגה אמרה לי: "מדוע לא שאלת?" עניתי: "וכי איך אני יכולה לשאול דבר כזה שאיני יודעת כלל שמצב כזה עלול לקרות, הרי זה חלק מתפקידכם ליידע את הלקוח בנושא זה לפני ביצוע הפעולה". נציגת השירות קודם כל ענתה די בגסות רוח וחזרה בתקיפות יתרה על תשובותיה שפירטתי לעיל, כך שהברירה היחידה שנותרה לי בעניין היא לנתק את הטלפון "בפרצופה".
הדבר שמעצבן אותי בעיקר היא קלות העניין הבלתי נסבלת כאשר חברת בזק מתירה לעצמה את האפשרות להחליט ולכפות על דעת עצמה בנושאים הקשורים ללקוחות שלה ולהציב בפניהם עובדה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש במיידי לספק לי את מספר הטלפון שהיה שייך לי בתחילה מכיוון ששילמתי בעבור מס' הטלפון הזה כאשר חיברתי אותו לראשונה בביתי ומספר זה נמסר לאחר ללא ידיעתי ורשותי. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה