|
|
|
|
|
|
בזק מעלה את מחיר המנוי של הגלישה באינטרנט בסוף שנת המנוי בלי לתאם אם המנוי אע"פ שדובר אחרת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים נגמר לי המנוי בבזק ולא שמתי לב שהסתיים, אחרי 3 חודשים היתקשרתי לברר וכשגיליתי שאני משלם פי 2 ממה שסוכם רציתי להתנתק מבזק.
בבזק הציעו לי לזכות אותי על כל הסכום בתנאי שאני יעשה מנוי לשנה נוספת
הסכמתי בתנאי שבסוף שנת המנוי אני ינותק אוטומטית {כדי שלא יחייבו אותי שוב בסכום המלא והלא נכון}אמרו לי שזה בלתי אפשרי אך היתחייבו שתשלח אלי הודעה גם במייל וגם בדואר.
סוכם שסכום המנוי לחודש יהיה 60 שח
עברה שנה ולא נשלחה אלי הודעה {לא במייל ולא בדואר}כפי שהובטח
ונגמר המנוי וחייבו אותי במקום ב 60 ש"ח בסכום של 128 ש"ח {אע"פ שאם הייתי מתקשר ומבקש לעשות מנוי החיוב היה 80 ש"ח למקרה שאני לא מתחייב ואם הייתי מתחייב לשנה הייתי מחוייב ב 40 ש"ח}
פניתי אליהם והם הודו שלא שלחו לי הודעה על סיום המנוי {אע"פ שבהתחלה טענו ששלחו
}אך לא היו מוכנים לזכותי על 6 החודשים שחויבתי בסכום של 128 ש"ח אלה א"כ אני יחתום מנוי לעוד שנה נוספת ולא רציתי ולכן היתנתקתי ועברתי להוט
שזה מכל הבחינות יותר טוב א.יותר זול {גם בטלפון } ב. בסיום המנוי אני ינותק אוטומטית אלה א"כ יסכמו איתי מנוי חדש.
ואני שואל
1. למי מיועד הסכום של ה128 ש"ח ?לדפוק את מי שלא שם לב שנגמר המנוי????
2. מה האפשרויות שלי בתור יחיד לעשות נגדם {הם יכולים לנתק אותי במקרה שלא אשלם}
הזהרו: זו השיטה של בזק אל תשים לב שהמנוי נגמר ויחייבו אותך פי 3{כי הרי אם רק תתקשר תשלם 80 אע"פ שלא תתחייב לשנה}
|
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|