פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה ודרישה לפיצוי ושיפוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לכבוד: ‏יום חמישי 19 אפריל 2007

חב' בזק תקשורת הועבר בפקס'
מח' הזמנת קווי טלפון ואינטרנט מ.ל.ב
פניות הציבור




לכבוד: לכבוד:
המועצה להגנת הצרכן אתר אינטרנט "תלונה"
בפקס'


א.ג.נ.;




הנדון: תלונה ודרישה לפיצוי ושיפוי


הח"מ מר חסין ת.ז.: 040995045, (להלן: "המתלונן-הפונה"), מתכבד בזאת לפנות אליכם בעניין שבנדון באלה הדברים שלהלן:

1. להווה ידוע כי ביום: 16/4/07 בשעה 18:00 לערך, פנה הח"מ וביצע הזמנה של קו טלפון "קו קל" (להלן: "הקו מס' 02-6260203") לצורכי גלישה באינטרנט, הזמנה שבוצעה דרך ובאמצעות נציג שירות בשם אריק (להלן: "נציג השירות").

2. עוד להווה ידוע, כי בעת ביצוע ההזמנה סוכם עם נציג השירות כאשר מצד השני של הקו הטלפון היה נציגת שירות בשם חפצי מחב' נטויז'ין (להלן: "הספק"), סוכם על כי יגיע טכנאי מחברתכם "בזק", טכנאי התקנה לביצוע תשתית וחיבור לרשת האינטרנט, ביום חמישי ה- 19/4/07 דהיינו בין השעות 11:00 בבוקר עד ולא יאוחר משעה 14:00, עסקה שכאמור נסגרה ונמסר מס' כרטיס האשראי של הח"מ לצורכי גבייה.

3. הח"מ פנה טלפונית בשעה: 11:00 בבוק של יום חמישי ה- 19/4/07 כדי בירור ואימות שעת הגעת הטכנאי, או אז, נענה ע"י נציגת שירות כי : "... נא להתקשר עוד 10 דק כי הטכנאי לא ענה לה בנייד ...", וכן עשה הח"מ, ובחלוף כ- 15 דק' פנה שוב לחברתכם או אז, נענה על כי : "... היום אין אפשרות להגיע, מצטערים, הוא לא יכול להגיע אליך היום ..." הח"מ הלין קשות על אופן ביצוע הביטול ללא כל הודעה מראש של לפחות 24 שעות, ולבסוף ציינה נציגת השירות כי העבירה את התלונה למנהל/אחראי התקנות באזור מגורים הח"מ.

4. בד בבד ולאחר סיום השיחה עם נציגת השירות, פנה מר יוסי אשר הציג את עצמו ע"י הח"מ כי מנהל/אחראי התקנות באזורי מגורי הח"מ, וציין כי: "... אין אפשרות להתקין לך היום, אין מה לעשות ..." וששאלתי מדוע, ציין לדאבוני כי רב, בטון רם, ללא כל התחשבות, כי: "... תעשה מה שאתה רוצה ..." ובזו הנימה הסתיימה השיחה.

5. הח"מ מלין על אופן התנהגות המזלזלת הן של נציגכם מר יוסי בהתעמרות ובנימה מזלזלת וזו בלשון המעטה, והן זה בגרימת נזק של ממון והן זה שלא בממון לח"מ כל אימת שלנוכח סגירת העסקה והזמנת הטכנאי ליום: 19/4/07, וויתר הח"מ על יום לימודים וויתר הח"מ על יום עבודה.


6. מדובר בהתנהגות מזלזלת, במקרה חמור ואף בניגוד לכללי הדין והצדק הטבעי, כל אימת שמדובר בחברה אשר חלים עליה חובות וזכויות מן המשפט הציבורי.


7. הח"מ נפגע ממשי מאופן התנהגות שולחכם, והופתע לרעה מאופן השירות הניתן לצרכנים/לקוחות, ותמוהה עד מאוד על אופן הזלזול באי עדכון דבר ביטול הגעת טכנאי ללא כל התחשבות בח"מ, תוך התעלמות וזלזול של ממש, והדבר לדאבונו מעיד כנראה על יחס מפלה כל אימת שמדובר בלקוח ערבי לכאורה (!) לדאבוני חש אכן כך.


8. למותר לציין, כי לו הייתה חברה אחרת אשר מספקת תשתית אינטרנט באוזר מגורי הח"מ היה הח"מ פונה אליה זה מכבר בעקבות מקרה זה, אך בשל העדר ואי קיום מתחרה אשר מספק שירות תשתית אינטרנט תשתית, דהיינו העדר של מתחרים באזורי מגורי הח"מ, נאלצים תושבי מזרח י-ם בעל כורחם לפנות אך ורק לבזק, בענייו גם הח"מ.



אשר על כן:

א. הנכם מתבקשים לפצות ולשפות הח"מ בגין הנזקים שנגרמו לו כתוצאה מהתנהגותכם ורשלנותכם וזו בלשון המעטה, הטרחה עוגמת הנפש, נזקי ציפייה והסתמכות.

ב. הנכם מתבקשים לפצות ולשפות הח"מ בגין אובדן יום לימודים, בגין אובדן יום עבודה.

ג. הנכם מתבקשים להעביר התנצלות בכתב בגין התנהגות שולחכם, ושמקרה כגון דה לא יחזור על עצמו.


לטיפולכם, והודעתכם

בכבוד רב;

מר חסין שהואן
רח' שמאי 6 ת.ד. 2260
י-ם, מיקוד 91022
עלבון ,עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבוע מועד אחר להתקנה ,פיצוי כספי והתנצלות. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה