פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיבושים בשירות ה-ADSL עבור הקו 04-8702920 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מוקד שירות ADSL סניף חברה:
תיאור הבעיה:
החל מצהרי יום ראשון, ה-29 לאפריל, שובש שירות ה-ADSL בקו 04-8702920. כאשר פניתי למוקד הטלפוני המשרת את לקוחות האינטרנט המהיר נעניתי כי מדובר בתקלה ארצית אשר תתוקן תוך שעה לערך. בשעות הערב, נוכחתי כי בניגוד אליי, שכנים מאזורי כבר נהנים מהשירות באופן מלא. לא ניתן היה להשיג את המוקד באותה שעה עקב עומס הפניות ולכן דחיתי את העניין לבוקר.
להפתעתי הרבה, גם למחרת, ה-30 לאפריל, לא תוקנה התקלה. כאשר פניתי למוקד הטלפוני, נעניתי והתבקשתי להמתין מספר דקות על הקו לאחר תיאור התקלה. בתום ההמתנה התבשרתי כי יישלח אליי טכנאי מטעם בזק כדי לבדוק את התקלה, והמועד נקבע ל-1 למאי. הנציג לא הסביר בפניי מהי מהות התקלה, מדוע עליי להשאר ללא שירות אינטרנט במשך שלושה ימים ולא הציע כל חלופה או בצע נסיון מתקדם יותר לברר את התקלה.
אין המדובר כאן במוצר מותרות, אלא בשירות חיוני וציבורי אשר חברתכם התחייבה לספק על-פי סטנדרטים חדישים ומתקדמים. התחייבות זו תקפה ועומדת ואיננה ניתנת לביטול בהינף יד, בייחוד כאשר הלקוח מקיים באופן מלא את חלקו בחוזה (התשלום אשר נגבה באופן קבוע וללא עכוב מדי חודש עבור השירות). יחס זה איננו תואם את השוק התחרותי הקיים היום בארץ בתחום האינטרנט המהיר.
השיבושים בשירות האינטרנט גרמו לפגיעה ממשית בפעילות השוטפת ובעקבות הנזקים שנגרמו אני שומר לעצמי את הזכות להשיב את תמורתם בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותי.

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה