פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גנבה ושירות עלוב נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים (יום שישי 26.04.07) רכשתי מבזק שירות שנקרא "שיחה מזוהה" ונציג שירות הלקוחות ידע אותי כי מגיעה לי בנספח לשירות המבוקש מתנה שהינה או שיחת ועידה או תא קולי ביקשתי את השיחת ועידה.
נציג השירות הסביר לי שאני יחוייב בחשבונית ב- 4.99 ש"ח לחודש עבור השיחה מזוהה ואם זאת יהיה חיוב של 4.99 ש"ח בנוסף על השיחת ועידה אך בסוף החשבונית אני אראה זיכוי של 4.99 ש"ח כך שאני משלמת רק עבור שירות אחד בנוסף לזאת ציין כי השירות יותקן ב- 24 שעות הקרובות.
הסכמתי וכך הסתיימה השיחה.

ביום ראשון צפיתי לראות את השירות מותקן אך לא הייתה לי שיחה מזוהה חשבתי שאולי מפני שהיה שבת אז לא התקינו לי עדיין וחכיתי עד הערב אך לא הייתה עדיין שיחה מזוהה.
ביום שלמחרת התקשרתי ל- 166 מפני שחשבתי שיש לי בעיה עם הטלפון אך הנציג מיהר לומר לי כי הבעיה היא אצלי ולא מהם.
עקב "הניפנוף" של הנציג עוד לפני שהבין את הבעיה החלטתי שאני מבטלת את השיחה המזוהה.

התקשרתי ל- 199 לבטל את החיוב מפני שלא קיבלתי שירות הנציג מיד ביטל לי את השירות והחיוב על השיחה מזוהה אך לא יוכל לזכות אותי על השיחת וועידה ולכן עלי לשלם סכום של 4.99 ש"ח לא הסכמתי לזה וביקשתי שלא יחייב אותי כלל על מה שקיבלתי כמתנה והוא אמר שאין באפשרותו לזכות אותי כי החשבונית נשלחה מה שנשמע לי כתרוץ עלוב או ניפנוף מכוער לאחר כמה דקות ביקשתי שיעביר את קריאתי הלאה והוא אמר שיעשה זאת ושיחזרו אליי לטלפון הנייד עוד היום אך לא דובים ולא יער.


לא מחייבים על דברים שנותנים כמתנה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה