פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בשיטת מצליח לשרות התשתית באינטרנט נושא התלונה:
בן הרוש אלון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2006 התנתקתי מחברת יס. בחברת יס הייתי מנוי לשרותי הלווין והאינטרנט. מיד עם התנתקותי התחברתי להוט והתחלתי לגלוש דרכם.
לפני כשבועיים שמתי לב שמחייבים אותי בחשבון הטלפון על מבצע "WOW". בררתי מה זה המבצע הזה והסתבר לי שזהו מבצע גלישה באינטרנט. פניתי ל 199 (שרות הלקוחות של בזק) ושאלתי מדוע אני מחויב במבצע זה? הרי מעולם לא פניתי לבזק על מנת שתהווה ספק תשתית לאינטרנט... נאמר לי שהם לא קיבלו הוראת ניתוק מחברת יס ולכן ממשיכים לגבות ממני 40 ש"ח כל חודש על תשתית גלישה שאינני משתמש בה (כזכור אני גולש מאוג' 06 דרך התשתית של הוט). בחברת יס נאמר לי שהם מעבירים אוטומטית כל גולש שלהם לבזק וזאת בתום שנה ולכן אין אני יכול לבוא בטענות אליהם. בקשתי מנציגת בזק לזכותי מכיוון שלא ביקשתי מבזק לגלוש דרכם ושאופן ההתקשרות בין יס לבזק איננה מענייני. אני הייתי לקוח של יס וממנה התנתקתי. מעולם לא הייתי לקוח ישיר של בזק ולכן לא עלה על דעתי לבוא אליהם בפניה כל שהיא. בבזק נאמר שאין הם מעוניינים לזכות אותי כי מעולם לא פניתי אליהם להתנתק והחשבוניות מגיעות אלי בדואר אז אני צריך לשים לב. טענתי שוב בפני הנציגה הבכירה של בזק (אסתי) שמכיוון שמעולם לא פניתי לבזק בהתקשרות לאינטרנט ולכן אין לי סיבה לחשוב שגובים ממני כסף. שנית לא יתכן שחברה כמו בזק עובדת בשיטת "מצליח" וחוסר תשומת הלב שלי יהווה אמתלה לגביה לא צודקת ואי השבת הכספים המגיעים לי רטרואקטיבית מאוגוסט 2006 ועד מאי 2007. נאמר לי על ידי הנציגה כי היא מציעה לי לפנות לפניות הציבור ואולי הם יטפלו בי...אני מצפה מחברת בזק להשיב לי את כספי ולהוציא את ידה הגסה מכיסי.
כספי סוג הנזק :
אני מצפה מחברת בזק להשיב לי את כספי ולהוציא את ידה הגסה מכיסי. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה