פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק : אין לנו פתרון לתקלות באיזור שלכם ! הכיצד ? נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
במשך חודשים רבים אנחנו סובלים מתקלות ורעשים בקו הטלפון והפסקות של שעות וימים באינטרנט . טכנאים רבים נשלחו אלינו במהלך החודשים הללו , כל טכנאי ותשובתו שלו , כל טכנאי הבטיח שמעתה הכל יהיה בסדר אך המצב נשאר כפי שהיה . לאחר מספר שיחות אגרסיביות שלי קיבלתי לפתע תשובות אחרות מבזק אשר האירו את כל הנושא באור חדש ולהלן חלק מהתשובות :
תשובה 1: קלטנו יותר מידי לקוחות אינטרנט באיזור שלכם ולכן יש שיבושים באינטרנט ולכן אנו נאלצים להוריד לכם את חבילת הגלישה למהירות 750 ק"ב .
תשובה2: יש לנו בעיית תשתית באיזור ואין כרגע תכנית לטפל בבעיה .
תשובה 3: המרחק מהבית שלכם למרכזיית בזק גדול מידי .
תשובה 4: אין לנו פתרון כרגע לתקלות הללו .
למרות שציינתי שתמיד במשך שנים שוחחנו בטלפון ללא רעשים וניתוקים והשתמשנו באינטרנט ללא בעיות ולא השתנה מאומה במרחק של הבית ממרכזת בזק לא קיבלתי תשובה או פתרון אחר לבעייתי .
פניתי למספר שכנים ברחוב שלי ולתדהמתי כולם סובלים מאותה בעיה וכולם נלחמים בבזק ללא הצלחה .
בתמיכה של בזק הודיעו לי שהם העבירו פנייה לפניות הציבור של בזק והם מצידם יתקשרו איתנו תוך 48-72 שעות . אף אחד לא התקשר אלינו , שלחתי פקס לפניות הציבור בבקשה ליצור איתי קשר , אף אחד לא התקשר . ניסיתי פעים רבות לדבר עם מישהו אחראי בבזק אולם כרגיל המוקדניות "שבחזית" הצליחו להדוף את "האויב" ולהגן על "העורף" של בזק מפני פניות של לקוח .
איך יוצאים מהמצב הזה איני יודע אולי לכם יש פתרון ?
תודה
אלון
תיקון התקלות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה