פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיוך לא נכון לחברת שיחות בינלאומיות, העברה לא חוקית של שיחות לחברת הבת של בזק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ גיליתי בחשבון הטלפון שלי חיוב שנראה לי גבוה מדי עבוד שיחות לחו"ל. כשהתקשרתי לחברת השיחות הבינלאומיות שלי - ברק 013 גיליתי לתדהמתי שהשיחות לא עברו דרכם למרות שקו הטלפון שלי הוגדר כמשויך לברק כאשר אני מחייג 00 לחו"ל. בהדרכה של נציג השירות של ברק הקשתי סדרת מספרים וגילינו שאני משוייך פתאום לבזק בינלאומי (חברת בת של בזק). התקשרתי לבזק בינלאומי והם הסבירו שאני בכלל לא לקוח שלהם, אין להם מושג לגבי החיוב ושאני אמור לדבר עם בזק. חזרתי לבזק שלאחר שיחות רבות עם מספר נציגי שירות לקוחות הם החליטו לזכות אותי למרות שלא קיבלתי הסבר מדוע באותה תקופה הפסקתי להיות משוייך לברק כברירת המחדל אלא לבזק בינלאומי ללא אישורי. מיד לאחר מכן התחלתי לקבל מכתבים מחברת הבת שלהם - בזק בינלאומי שמאיימים עלי בהליכים משפטיים אם לא אשלם את החוב בסך 323 ש"ח. הסברתי גם לבזק וגם לבזק בינלאומי שלמרות שמעולם לא ביקשתי להיות לקוח של בזק בינלאומי ובזק ביצעו טעות, אני מוכן לשלם על השיחות שביצעתי אבל מוכן לשלם רק את המחיר המקובל בשוק, כפי שאני הייתי אמור להיות מחויב עי" ברק - 0.38 אגורות לדקה *ולא* מחיר מופקע שגבו ממני בזק + בזק בינלאומי ללא אישורי על סך 1.80 אגורות לדקה. חשוב לציין שמחיר של 0.38 אגורות הוא גם המחיר שלבזק בינלאומיללקוחותיה. בזק בינלאומי טענו שאני צריך להסדיר את זה עם בזק מאחר והם בסך הכול מקבלים הנחיה מהם בכמה לחייב, ובזק טענו שהם זיכו אותי ולכן אין דבר נוסף שהם יכולים לעשות למעני ושאני אדבר עם בזק בינלאומי. כרגע אני מוטרד ע"י בזק בינלאומי למרות שמעולם לא בחרתי להתקשר עימם, והכול בעקבות טעות של בזק שמתחמקת מאחריות
בזבוז זמן, הטרדה סוג הנזק :
לקיחת אחריות של בזק על הטעות שביצעו והסכמה על חברת הבת שלהם על תשלום הוגן של השיחות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה