|
|
|
|
|
|
חוסר מענה בשירות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום שני 11 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עברתי דירה ובקשתי להעביר קו טלפון לדירה חדשה. במוקד נתנו לי תאריך וחלון זמן (מ 8 עד 11) שבו אמור להגיע טכנאי.
בסביבות שעה 9 התקשרתי למוקד לוודא שהטכנאי אכן מגיע וגם לעדכן את זמן הגעתו. נאמר לי שרואים את הזימון במערכת ושהטכנאי יגיע עד שעה 11.
המשכתי לחכות אך עד 11 אף אחד לא היגיע ולא התקשר.
עוד פעם התקשרתי למוקד בזק. בחורה אמרה שתבדוק את המקרה ומייד תחזור אף אחרי שלושת רביעי שעה אף אחד לא חזר. התקשרתי עוד פעם. הפעם מוקדנית ניסתה להשיג את הטכנאי אך ללא הצלחה. היא אמרה שתברר את הסיבה של אי-הגעה ותחזור אלי. כמו שאפשר לנחש אף אחד לא חזר אלי.
מיותר לציין שנעדרתי מהעבודה לחצי יום כדי להיפגש אם הטכנאי וגם אנחנו כבר כמעט שבועיים בלי טלפון למרות שמשלמים עבורו תשלום חודשי..
בזמן שעברתי דירה הייתי בקשר עם הרבה חברות וברוב המקרים אנשים היו מגיעים בזמן וגם מתקשרים מראש להודיע על הזמן המדויק. אני באמת הרגשתי שיפור ברמת השירות לאומת מה שהיה לפני עשר שנים.
אך נראה שבבזק חושבים שהם עדיין מונופול ומתנהגים בהתאם.
|
חיבור קו טלפון בזמן נוח לי והחזר תשלום קבוע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|