|
|
|
|
|
|
תשתית אינטרנט מהיר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
דיר אל אסד 20188 ת.ד 654 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
באותו יום פניתי לנטוויזין כדי להתחבר לאינטרנט המהיר הנציגה יזמה שיחת ועידה בינינו לבין נציגת בזק. נציגת בזק הבטיחה לי שאם אני מעביר את טלפון הבית על שמי אני מקבל ADSL (הטלפון היה על שמו של אבי המנוח) יומיים אחרי פניתי עוד פעם לבזק לבדוק מה קורה ובקשו ממני לשלוח צילום ת.ז שלי והכל יושלם ואני אקבל ADSL . כמובן עשיתי מה שבקשו וחיכיתי שנציגת נטוויזין תשלח את הזמנתי,כשהתקבלה הזמנתי בבזק אחת הנציגות דווחה שאני כרגע לא יכול להתחבר מכוון שאין תשתית.השתוללתי כמו מטורף עד שהגעתי למנהל התקנות בשם איתן (מספרי הטלפון שלו 04-9985771 או04-9980490 ) שאמר לי במפורש שאני לא דובר אמת ושאף אחד לא הבטיח לי כלום למרות שנציגת נטוויזין היתה עדה לאותה שיחה(שמה של נציגת נטוויזין שירן רוזנברג ממחלקת מכירות) ושאני מדבר שטויות.מה שהתברר שבדיר אל אסד ישנה קופסה בת 300 קווים של ADSL כולם תפוסים ושאני חייב לחכות עד שמישהו יתנתק ואני אתפוס את מקומו ורשימת הממתינים שאני אחרון בה ארוכה . אותו מנהל הבטיח לי ועוד פעם הבטיח לי שאני ראשון שאקבל קו אחרי שמשהו מתנתק בכפר וזה יהיה במהלך השבוע הבא(6/11/2005 - 12/11/2005 ) כמובן שזה רחוק מלהיות ריאלי
חברת בזק על עובדיה ונציגיה הונו אותי מכרו לי כזב ושקר לא ייתכן שחברה ממשלתית מתנהגת בצורה כזאת הייתי רוצה לשמוע על חוסר תשתית באיזשהו מגזר יהודי
|
המחקר שאני רוצה לעבוד עליו תקוע בינתיים |
סוג הנזק : |
הרחבת תשתית עבודת שבוע של כמה טכנאים למה הם מתמעמע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
לשכת דובר בזק |
שם ותפקיד: |
היום מתקינים ללקוח אינטרנט מהיר בטכנולוגית ADSL |
תגובה: |
הבעיה נפתרה |
פתרון: |
|
|
|