|
|
|
|
|
|
ביטול קו בזק |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מתאריך שעדכנתי בקשתי להתנתק מהחברה ולבטל את חשבון כל יום הובטח לי כי אני ינותק במהלך 24 השעות הקרובות וראו זה פלא לא דובים ולא יער אני עד רגע כתיבת התלונה עדיין מחובר .
מתאריך 10.06.07 אני מתקשר כל יום לברר למה לא נתוקתי ואני מקבל את אותם שקרים שאנותק תוך 24 שעות דיברתי עם 3 נציגות שירות ששיקרו במצח נחושה.
3 מוקדניות קשרי לקוחות ששיקרו במצח נחושה .
אחראי מוקד ק.לקוחות שכנ"ל שיקר והבטיח הבטחות שווא.
אחראית ש.לקוחות שכנ"ל שקרה במצח נחושה שאנותק.
אני עדיין ממתין לניתוק לטענתם רק אתמול ב-18 ניתקו את האינטרנט שלי זאת אומרת שלחברת בזק הענקית לוקח למעלה משבוע מה שהיה לוקח לי חצי שעה לבצע.
ועכשיו אני צריך להמתין "24 שעות" לניתוק הקו .
אנא עזרו לי גוף זה עושה ממני צחוק וזה כבר עבר מזמן את כל גבולות הטעם הטוב.
תודה.
|
בזבוז זמן,עלבון,כסף |
סוג הנזק : |
התנצלות של החברה והבטחה שלא אשלם אגורה לחברה מתאריך המקרה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|