פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אתר 144 באינטרנט נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה חודשים רבים (להערכתי יותר משנה), כ- 40% מהפעמים שאני מנסה להכנס לאתר 144 אני מקבל הודעה שהאתר עמוס ולא ניתן להתחבר. לעתים מספר הטלפון שאני מחפש לא מופיע באתר אבל בשרות המודיעין הטלפוני הוא מופיע. ההודעה המדברת על עדכון ושיפור האתר מופיעה שם כבר להערכתי יותר משנה והדבר עדיין לא נעשה. יש לי הרגשה שזה נובע משיקולים כלכליים בלבד - על מציאת מספר טלפון מבוקש באתר שבאינטרנט בזק לא מרויחה דבר, על השרות הטלפוני היא כן מקבלת תשלום.

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
אתר האינטרנט של שרות 144 עובר כבר תקופה תהליך של שדרוג משמעותי במטרה להפוך אותו לחדשני וידידותי בהרבה מהאתר הקיים. עם זאת, לפני השלמת התהליך והעלאת האתר לאוויר - מבקשת הנהלת בזק לבחון בקפידה את מלוא המשמעויות של מתן השרות. בזק היא חברה עסקית ששרות המידע הטלפוני שלה, 144, הוא מהשירותים היעילים ביותר גם בסטנדרטים עולמיים. החברה מבקשת לוודא לפיכך, שגם השרות המשלים באינטרנט, יעמוד באותם סטנדרטים מצויינים של איכות ואמינות שרות. :


תגובה:
לפני השלמת התהליך והעלאת האתר לאוויר - מבקשת הנהלת בזק לבחון בקפידה את מלוא המשמעויות של מתן השרות,שגם השרות המשלים באינטרנט, יעמוד באותם סטנדרטים מצויינים של איכות ואמינות שרות פתרון:

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה