פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בטלפון אלחוטי שנמסר לתיקון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בזקסטור ברחוב הצבי 15 ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הבעיה מפורטת במכתב התלונה ששלחתי למקורות שונים בחברה וזו לשונו:

עבור
מחלקת פניות הציבור של בזק

הנידון: העלמת בטריות של טלפון אלחוטי ע"י "בזקסטור"

1. בתאריך ה-07.06.07 הגעתי לחנות בזקסטור שנמצאת ברחוב הצבי 15 בירושלים על מנת למסור את הטלפון האלחוטי שלי מסוג B8000 של חברת HAGENUK לתיקון. כבר במעמד זה הנציגה בחנות (שמה אורה) דיברה אלי בגסות ובזלזול, עוד לפני שהסברתי לה את מקור הבעיה במכשיר.
לבסוף אורה הואילה בטובה ולקחה את פרטי התקלה, ומילאה טופס מסירה לתיקון שעליו חתמתי על מנת שיתוקן המכשיר שלי. הובטח לי שכאשר המכשיר יגיע לחברת התיקונים הם ייצרו איתי קשר לגבי התקלה ועלות הטיפול בה.

2. היות ולא יצרו איתי קשר במשך כמה ימים לאחר מכן, התקשרתי לטלפון בחנות
(1800-021-777) לברר מה קורה עם המכשיר והאם הוא כבר נמסר לחברה המתקנת ונאמר לי
ע"י הנציג )שמו דני, וגם הוא בהמשך למסורת- דיבר בחוצפה לא מעטה), כי אין ברצונו לבדוק
האם המכשיר יצא את החנות כי "יש המון מכשירים הממתינים לתיקון" וכי "נראה לך באמת
שאני אחפש בין כל המכשירים שיש כאן את המכשיר שלך ?????" . באמת, מה חשבתי
לעצמי....

3. שבוע ימים מיום המסירה (14.06.07), התקשרו אלי ממרכז התיקונים, והיות והתיקון היה יקר מדי לכיסי, ביקשתי שיחזירו את מכשירי לחנות "בזקסטור" ללא תיקונו.
כמובן שאף אחד לא טרח להודיע לי שהמכשיר הגיע ממרכז התיקונים וכי הוא מחכה לי בסניף, ולכן לאחר כמה ימים שוב התקשרתי לחנות ושאלתי האם המכשיר הגיע, ונאמר לי שכן.

4. בתאריך ה-2.07.07 הגעתי לחנות ולקחתי את מכשיר הטלפון, אך כאשר הגעתי לביתי באותו יום התברר לי שהבטריות של המכשיר, שאותן הכנסתי לקופסה שנמסרה בסניף יחד עם השנאי, החוט והתושבת "נעלמו" ואינן נמצאות בתוך הטלפון, כפי שהיו ביום המסירה.
יש לציין כי בטריות נטענות אלה, של חברת GP, נקנו על ידי בעלות של כ-60 ₪ (היות והבטריות שהגיעו עם המכשיר נגמרו כמה חודשים לפני כן).

5. למחרת (3.07.07) פניתי לחנות בטלפון, וענה לי אותו נציג (דני) לו הצגתי את בעייתי. הוא ענה לי מייד בנוסח חצוף ("מה את רוצה שאני אעשה לך?! זה לא אשמתי!"), והפנה אותי לדבר עם המנהלת –ליאורה- במספר הטלפון במשרדה ( 02-5316533) אותו מסר לי .

6. מאותו יום התקשרתי במשך כשבוע ולא קיבלתי מענה במספר זה ואף אחד לא חזר אלי לאחר שהשארתי מספר הודעות במשיבון של מספר זה. יש לציין כי אני סטודנטית לתואר שני במעבדת מחקר, העובדת כל יום כ-10 שעות וכי אין לי זמן פנוי כדי "לשבת על הטלפון" ולהמתין למענה של המנהלת, כפי שכנראה מצופה מלקוחותיכם. אתם מוזמנים לנסות לחייג למספר זה ולהיווכח בעצמכם כי אין בו מענה, בכל שעות העבודה.

7. היות וראיתי כי אין מענה במשך שבוע זה, פניתי בשנית אל החנות בטלפון (1800-021-777) והפעם ענה לי אותו דני כי ישנה מנהלת נוספת אליה אני יכולה להפנות את פנייתי –מירי – ונתן לי את מספרה במשרד (02-5316535).

8. לאחר מספר ניסיונות בהן לא ענתה לי מירי, התקשרתי שוב אל החנות ולאחר ששמע את כעסי הרב על כך שאין מענה אצל שתי המנהלות, נתן לי את המספר הנייד של מירי
(050-6775131). באורח פלא, היא ענתה לי בשיחה הראשונה, רשמה את מספר הנייד שלי
לאחר שמיעת תלונתי והבטיחה כי תחזור אלי עוד באותו יום. מיותר לציין בשלב זה כי היא לא
חזרה אלי באותו יום (שהיה יום חמישי), וכמובן שגם לא ביום ראשון אחריו.

9. ביום שני שוב ביוזמתי התקשרתי אליה לאחר שנואשתי מלחכות והיא הודיעה לי שהיא מחכה לתשובה מהספק.

10. משלב זה ואילך, הבנתי שלחכות לתשובתה יהיה בזבוז זמן, ואף התקשרתי אליה כפעמיים בכל יום כדי לברר שהנושא אכן בטיפול.

11. לאחר כשבועיים מהיום בו לקחתי את המכשיר מבזקסטור, בתאריך ה-15.07.07, התקשרה אלי מירי ביוזמתה ואמרה כי בטריות חדשות מחכות לי אצלה במשרד. היות וכפי שציינתי אני סטודנטית העובדת כל יום ואין לי משפחה בעיר שעשויה לסייע לי בדבר, הודעתי לה כי אין באפשרותי להגיע לאזור שוב, מה גם שאני חושבת שהאחריות לדאוג לכך שיהיו לי בטריות שוב – היא על החנות, ובעיקר לאור הטרטורים הנ"ל. מירי אמרה שתראה מה היא יכולה לעשות וכי היא תחזור אלי. שוב.

12. למחרת קיבלתי ממנה שיחה בה הבטיחה לי מירי כי היא תשלח לי את הבטריות בדואר רשום עוד באותו היום (ה-16.07.07).

13. לאחר שעברו 9 ימים בהם לא קיבלתי שום הודעה על דואר רשום, התקשרתי אל מירי שוב והיא ענתה לי כי בסוף לא שלחה את הבטריות כי הן קטנות מדי למשלוח בדואר רשום, וכי אני מתבקשת להגיע למשרדה על מנת לאסוף אותן.

בנקודה זו נשאלת השאלה מדוע היא לא טרחה להתקשר ולבשר לי בשורה זו, ובמקום זאת נתנה לי לחכות במשך 9 ימים לשווא שיגיע המשלוח המיוחל. כמו כן, בשיחה זו הבטיחה לי 250 דקות שיחה חינם כפיצוי על עוגמת הנפש.


14. מיואשת ומאוכזבת מהטיפול בתלונתי, החלטתי להגיע למשרדה ולשים קץ לסיפור המייגע הזה. למחרת בבוקר הגעתי לחנות הנמצאת ליד התחנה המרכזית בירושלים, אזור עמוס והומה ובו אין חניה (עוד סיבה שבגללה נמנעתי מלהגיע למקום) וראיתי כי אין לי אפשרות להחנות את מכוניתי ולכן חניתי באדום- לבן והתקשרתי אליה כדי שתצא החוצה ותתן לי הבטריות ביד. ניסיתי לחייג אליה כ-10 דקות בהן הייתה בשיחה אחרת (ממתינה) או שלא ענתה לטלפון הנייד שלה, ולא ענתה לטלפון במשרדה. לבסוף ענתה לי ולאחר חילופי מילים קשות בין שתינו, שלחה מישהו עם הבטריות למכוניתי (שתהה בחוצפתו הרבה מדוע אינני משאירה את האוטו בחניית הנכים!).

15. אני מאוכזבת מאוד, שלא לומר פגועה מתחושת ההונאה (איני רוצה לייחס לכם עדיין גניבה בזדון), מהטיפול בפנייתי ובתלונתי ע"י כל הגורמים המפורטים לעיל, ובעיקר המנהלת מירי.

הייתי מעוניינת לקבל תשובות על השאלות המתבקשות:
כיצד נעלמות בטריות שנמצאו בתוך המכשיר בעת שליחתו לתיקון, ולאן הן נעלמו?
מה בדעתכם לעשות בנוגע לשירות המורט עצבים שקיבלתי מכלל האנשים המפורטים לעיל?
מדוע לא מיידעים את הלקוח לגבי הטיפול בתלונתו ע"י הגורמים הרלוונטיים?

16. לצערי, הנציגים שלכם מתרשלים בתפקידם (מסיבות הנתונות לבדיקתכם), לא מתייחסים כיאות ללקוחות ומוציאים שם רע לשירות של חברת בזקסטור וכן לחברת בזק. מיותר לציין כי לא אעשה עוד עסקים עם בזקסטור, ואף בכוונתי להפיץ בשורה זו לכל מכריי ויקיריי, לשם שמירה על כספם, זמנם ואף קור רוחם.

17. לאור כל האמור לעיל אבקש לדעת כיצד בכוונתכם לפעול בנידון וכמובן דורשת פיצוי ההולם את עוגמת הנפש שנמשכה כחודשיים והותירה בי את רישומה החמור.

לטיפולכם המהיר אודה,
חגית ששון
בית הכרם 2 א' ירושלים, מיקוד: 96343
050-7646122
[email protected]

רשימת מכותבים: מנכ"ל בזק
סמנכ"ל בזק
היועץ המשפטי של חברת בזק
משרד התקשורת
עוגמת נפש סוג הנזק :
הנקמה המתוקה שכולם ישמעו על הביזיון שנקרא "בזקסטור" או במילים אחרות- מספיק לי פרסום המקרה באתרכם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה