פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק לא עדכנו את בזק בינלאומי שעזבנו את השרות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה החלטנו להתחבר לאינטרנט דרך בזק. קבלנו מודם ונרשמנו למבצע של חודשיים נסיון חינם. ההתחברות לרשת היתה דרך בזק בינלאומי. לאחר כחודש וחצי החלטנו שאנחנו לא רוצים את המבצע של בזק והחזרנו להם את המכשיר ובקשנו שיורידו אותנו מהמבצע. הם אמרו שהם יטפלו בהכל, ולתומנו חשבנו שכאן נגמר הסיפור.
אך כעבור מספר חודשים שמנו לב שבחשבון הויזה שלנו יש חיוב כל חודש (ולפעמים שני חיובים) על חיבור לאינטרנט דרך בזק בינלאומי!!! התקשרנו ואמרנו שאנחנו כבר לא מחוברים הרבה זמן, למה אתם לוקחים כסף??? אז הם אמרו שאף אחד לא עדכן אותם שעזבנו את המבצע, ומבחינתם אנחנו גולשים ולכן הם לא מחזירים את הכסף. מדובר בכמה מאות שקלים שהם משמעותיים בשבילנו, ובזק בינלאומי קבלו אותם סתם!!! ללא סיבה!!! ביקשנו החזר/זיכוי, אבל הם טענו שאין באפשרותם לעשות דבר בנידון.

אני לא יודעת במי האשמה, בזק (שאמרו שיוציאו אותנו מהמבצע ולא עשו זאת) או בזק בינלאומי, אבל לנו נגרם הפסד כספי.

אשמח אם תוכלו לעזור לנו.

כספי סוג הנזק :
החזר כספי. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
הלקוח הצטרף לאינטרנט המהיר של בזק במסגרת מבצע חודשיים ראשונים חינם. כאשר ניתק את השירות הוא לא חויב עבור הגלישה.
התלונה של הלקוח מתייחסת לתשלום לספק האינטרנט בזק בינלאומי.
תגובה:
נציגי שירות בזק הפנו אותו לאנשי השירותבבזק בינלאומי לבירור הבעיה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה