בזק לא עדכנו את בזק בינלאומי שעזבנו את השרות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה החלטנו להתחבר לאינטרנט דרך בזק. קבלנו מודם ונרשמנו למבצע של חודשיים נסיון חינם. ההתחברות לרשת היתה דרך בזק בינלאומי. לאחר כחודש וחצי החלטנו שאנחנו לא רוצים את המבצע של בזק והחזרנו להם את המכשיר ובקשנו שיורידו אותנו מהמבצע. הם אמרו שהם יטפלו בהכל, ולתומנו חשבנו שכאן נגמר הסיפור.
אך כעבור מספר חודשים שמנו לב שבחשבון הויזה שלנו יש חיוב כל חודש (ולפעמים שני חיובים) על חיבור לאינטרנט דרך בזק בינלאומי!!! התקשרנו ואמרנו שאנחנו כבר לא מחוברים הרבה זמן, למה אתם לוקחים כסף??? אז הם אמרו שאף אחד לא עדכן אותם שעזבנו את המבצע, ומבחינתם אנחנו גולשים ולכן הם לא מחזירים את הכסף. מדובר בכמה מאות שקלים שהם משמעותיים בשבילנו, ובזק בינלאומי קבלו אותם סתם!!! ללא סיבה!!! ביקשנו החזר/זיכוי, אבל הם טענו שאין באפשרותם לעשות דבר בנידון.
אני לא יודעת במי האשמה, בזק (שאמרו שיוציאו אותנו מהמבצע ולא עשו זאת) או בזק בינלאומי, אבל לנו נגרם הפסד כספי.
אשמח אם תוכלו לעזור לנו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|