פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק קו טלפון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 23.7.07 התקשרתי ל199 לבקש לנתק את קו הטלפון שלי עקב מעבר דירה. לא הסכימו לקבל את בקשתי ואמרו שאחכה כשעתיים כדי שנציג שירות אחר יחזור אלי. לאחר 3 ימים כמעט של ציפיה התקשרתי שוב. שוב לא הסכימו לקבל את בקשתי. לאחר שהתעקשתי הועברתי לאחר המתנה ארוכה לנציג שירות אחר אשר תפקידו היה לדווח לי כי לא ניתן לקבל את בקשתי אלא לאחר שאשלח פקס. לא עזרו הסברי שאין לי פקס זמין.
בסופו של דבר שלחתי פקס אשר בו ביקשתי לנתק את הטלפון ב 27.7.07 בבוקר.
(בידי אישור על שליחת הפקס). בבדיקה שערכתי היום (לאחר מסירת מפתח הבית, בתאריך 28.7.07, קו הטלפון עדיין מחובר!!!)
ובזבוז זמו סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה