שירות לקוחות בזק = ביזיון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי התקנת קו טלפון חדש. ביקשו ממני להמתין בבית בין 14:00 ל- 17:00, נאלצתי להעדר מהעבודה ולהמתין בבית. לא הגיע מתקין. התקשרתי לבזק- טענו שלפי הרשום אצלם הקו הותקן. לא יתכן כי היה שם קו של הוט בלבד, שום מתקין לא הגיע, ובינתיים גבו ממני תשלום ועדיין אין לי קו. התקשרתי לשירות לקוחות, העבירו אותי מאחד לשני, המתנתי מעל ל- 100 דקות !!! ועדיין אין קו....
|
טיםול מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|