פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ראוטר לא תקין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ו-3 חודשים קניתי ראוטר דרך בזקסטור-נוצרה בעיה בראוטר של קליטה ,פניתי לבזק טלפונית ואמרו לי להגיע להחליף אותו-לא ציינו דבר על כך שאני יצטרך להוסיף סכום "קטן" של 199 ש"ח(כשהראוטר עלה לי 230 ש"ח) הגעתי לבזק סטור בב"ש- מנהלת החנות התייחסה בצורה מזלזלת-לא היה לה כח להסביר דבר היא התנהגה בצורה אדישה לחלוטין בלי לנסות לפטור את הבעיה, קניתי מוצר שהתקלקל אחרי קצת יותר משנה -עכשיו אני צריכה לזרוק אותו? אין אפשרות לתקן רק להחליפו בחדש וכך מכריחים אותי לשלם 199 ש"ח,איפה ההגיון,מה שגם תכנאי של בזק אמר לי במפורש שהם מחליפים לכולם בלי לחייב אז השאלה הנשאלת- מה לא נראתי לך מספיק חמודה בשביל שתחליפי לי את המכשיר?למה לעשות בכוונה? נוכחתי לראות שאת כמנהלת-לא נותת דוגמה לאף אחד מהעובדים שלך -בושה לחברה כל כך גדולה שמחזיקים אנשים כאלה בעמדת מפתח -אכזבה!
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה