פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת, הטעיה, ומשיכת כספים מיותרים, על בסיס שיקרי נושא התלונה:
צייזלר אמנון שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח בזק מזה 40 שנה. אני נכה צה"ל בן היתר הלום קרב מיה"כ, ללא כושר עבודה וחי על גמלא ממשהב"ט. מזה שנתיים שחשבון הטלפון היכביד עלי, ואם הפרסומים של חב' הוט החלתטי לעשות מעשה ולנתק את אחד הטלפונים שלי ואת השני לשמור לשיחות נכנסות בלבד. החל מהתאריך הנ"ל החלו הצרות חודש לאחר מכן ואני רואה שממשיכים לחייב אותי גם אנטרנט וגם בטלפון התקשרתי 199 לברור העניין של האינטרנט ואז נאמר לי שעלי להחזיר את המודם???( את המודם קיבלתי עד כמה שזכור לי מתנה למבצע ההתחברות) דברים אלו לא נאמרו לי כשביקשתי לנתק את הקו והאינטרנט גם לגבי הקו התברר לי חודש לאחר מכן כי היה עלי להודיע לבזק בהודעת פקס בלבד כטילו הדברים ברורים מעליהם
פניתי למחלקת פניות לקוחות והיא מודיע לי שלאחר שבדקה את הפרטים אינה מוצאת מקום לזכות את חשבוני ברור לי שהאינטרס שלה הוא של בזק אך לא ניראה לי שאינטרס של חב' מכובדת כ "בזק" להחזיק כספים המוצאים במירמה מהלקוח גם שלא במודע
אני דורש מחב' בזק להחזיר לי את כל הסכומים שניגבו ממני לאחר תאריך ההודעה על הניתוק ה 30/03/07 (היה עליהם לידע את נלקוח בדרישות ובנוהלים שלהם בזמן הודעת הלקוח על הניתוק הודעתי מתועדת במחשב החברה

בתודה מראש צייזלר אמנון
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורש מחב' בזק להחזיר לי את כל הסכומים שניגבו ממני לאחר תאריך ההודעה על הניתוק ה 30/03/07 פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
פניית הלקוח נבדקה ע"י מחלקת פניות לקוחות ופנייתו נדחתה. תגובה:
אין מקום לזיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה