|
|
|
|
|
|
בקשת ניתוק |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע ימים ביצעתי ניסיון לשיחה עם חברת בזק לגבי בקשת ניתוק קו שברשותי- במשך כמעט 4 ימים בעת ניסיון חיוב למוקד הטלפוני לא זכיתי למענה לאחר מעל 30 דקות המתנה על הקו!!!! עקב כך החלטתי לקחת החלטה לביצוע פנייה דרך אתר האינטרנט בפועל גם פה לא זיכיתי למענה וגם פה אני ממתין מעל 5 ימים לתשובה.
אני נמצא במצב של אי ודאות שכן הנני מעוניין בהמשך התקשרות עם חברה שמתן השירות שלה כה רעוע - אבקש יצירת קשר במיידי להסדרת הנושאים
|
כספי |
סוג הנזק : |
יצירת קשר במיידי וסידור הנושא טלפונית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
בשיחה עם הפונה נמסרו כל הפרטים המבוקשים |
תגובה: |
בשיחה עם הפונה נמסרו כל הפרטים המבוקשים |
פתרון: |
|
|
|