פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות חמורות בגלישה באינטרנט נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
לפני כשלשה חודשים החלתי לגלוש דרך ADSL באמצעות בזק.מאז החלו צרותיי.הגלישה ניקטעת כל הזמן וליסרוגין .שעה כן ושעתיים לא יום כן ויום לא ,ללא הגדרות כמות וזמן .פניתי לבזק וכמובן שאמרו שהבעיה במחשב.בדקתי ,פירמטטי פעמיים החלפתי לוח אם ,כרטיסי רשת ,כבלים ,מודמים ומה לא ??ועדיין ללא שינוי.בזק שלחו טכנאי פעמיים שבדק ומצא שהכל בסדר.לבסוף הבאתי שני מחשבים ניידים תקינים ממקורות שונים וגם בהם היתה אותה תופעה.פניתי מספר רב של פעמים לבזק ואין מענה . נואשתי ומבקש עזרה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקה יסודית,מעקב על הקוו ויכולת גלישה,ולבזק פתרונים.... פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה