פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיווק מטריד מטעם בזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

בחודשיים האחרונים התקשרו אל מספר הטלפון בביתי כבר 4 פעמיים מבזק בנוגע לשידרוג מהירות האינטרנט באיזורי ל-2 מגה אך למרות שבכל פעם אמרתי להם שאיני מעוניין וגם אחרי שהדגשתי בפניהם שכבר דיברו איתי בקשר לכך
הם המשיכו להתקשר...

למה אין בין הנציגים שלכם תיאום והם צריכים להתקשר כל כך הרבה פעמיים?
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
במידה והלקוח לא מועניין שחברתנו תיצור עימו קשר בנושא מבצעים שונים ניתן להסירו מרשימת ההתקשרויות.
הסרה נעשית ע"י פניית הלקוח למוקדי השירות 199.
תגובה:
פנייה לשירותי 199 בבקשה לחסימת התקשרויות מסוג זה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה