|
|
|
|
|
|
העברת מסלול הגלישה מבלי לעדכן את הלקוח |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מחובר לשירות WOW של בזק במהירות של 3 מגה.
בחודשים האחרונים, התגלתה איטיות מסוימת במהירות הגלישה.
אחי הקטן שם לב שבעת החיבור מופיעה מהירות קטנה יותר משהייתה בעבר.
יצרתי קשר עם ספק האינטרנט שלי וזה אמר שאצלו הכל מעודכן כראוי ואין שום בעייה ושיכול להיות שהבעייה היא בבזק.
התקשרתי לבזק ובאמת, הופתעתי לגלות שהם הורידו את מהירות הגלישה שלי ל1.5 מגה.
למרות שהתקלה תוקנה בו במקום והמהירות חזרה לתקנה, אני שואל את בזק האם אפשר למנוע אי נעימות שכזו בעתיד?
לא מדובר בביג דיל ולא מדובר בנסיון לסחוט אבל מדובר כאן באזרח שמשלם על מה שהוא חושב שהוא משלם אבל מסתבר שהוא שילם סתם במשך כמה חודשים.
|
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
לשכת דובר בזק |
שם ותפקיד: |
לאחר קריאת תלונתך, נבדקו שוב המערכות. |
תגובה: |
הקפדה מיוחדת כדי למנוע בעיות של ירידת קצבי הגלישה |
פתרון: |
|
|
|