פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת קו טלפון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר הזמנתי קו טלפון מחברת בזק, יום למרת כבר נמסר לי שהקו הותקן מרחוק עקב תשתית קיימת בדירה אליה אני עובר ויהיה פעיל בתוך 24 שעות.
מביקור בדירה גיליתי שנקודות הטלפון שייכות לחברת הוט והקו לא הותקן עד לדירה עצמה.
פניתי לבזק ונאמר לי לפתוח תקלה, כך עשיתי, נאמר לי שביום ראשון (היום יתאמו איתי שעה), חיכתי לטלפון ומשלא הגיע עד הצהריים, התקשרתי בעצמי, בפעם הראשונה המתנתי על הקו כ40 דקות עד אשר ניתקתי, בניסיון השני, לאחר חצי שעה ענה לי נציג שתשובתו היתה, כתוב שאמורים לתאם איתך...לא הסתפקתי בתשובה והוא העביר אותי להמתנה של כ 10 דקות עד אשר חזר אליי עם תשובה דומה, יתקשרו אליך לפני שיגיעו...מאז ועד עכשיו לא התקשרו אליי חזרה, במהלך היום התקשרתי לאיש המכירות אשר הזמין לי את הקו, תשובתו היתה שאם הוא יזמין טכנאי אני אחוייב ב 99 ש"ח, כי ההתקנה על פי בזק התבצעה..., סירבתי ואני עדיין מחכה שיחזרו אליי ויתאמו איתי התקנה, ניסיתי להתקשר מספר פעמים נוספות אך האוטומט מזהיר כל היום (וגם ביום שישי) שזמן ההמתנה ארוך.
שירות מכירות מעולה לשירות לקוחות גרוע
בזבוז זמן + עלבון + עוגמת נפש סוג הנזק :
אפילו אם אין אפשרות להתקין, הודעה שלא יגיעו. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה