פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו הטלפון מזה 5 ימים. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי שעבר, 21 לחודש נותק קו הטלפון (כנראה עקב מזג האויר).
דבר שכמובן מתקבל על הדעת.
התקשרנו ביום רביעי, אחרי מעל שעה על הקו בהמתנה
(שכמובן היה על חשבון הסלולארי, לא זול) אמרו לנו שעובדים על התקלה ועד מחר
הכל יסתדר.
למחרת יום חמישי, התקשרנו שוב, שוב פעם מעל 40 דקות.
אמרו לנו שעובדים על זה, וכנראה שיום שישי עד הצהריים הכל יהיה בסדר.
למחרת יום שישי, השעה 12 בצהריים, אנחנו יודעים שהתמיכה אמורה להסגר בשעה הקרובה אז מתקשרים שוב.. אחרי חצי שעה , על סף הסגירה עונים לנו
ואמרו לנו שלא הספיקו לסדר הכל ורק ביום ראשון יחזרו לעבוד על זה.
היום יום ראשון, 19:00 בערב.. עדיין אין קו.

אני עובד מהבית, ללא האינטרנט ושימוש רק בסלולארי לשיחות בחול
הנזק היה מאוד גדול.

*כל חברות האינטרנט עובדות גם בשבת
אם יש בעיה כל כך קריטית, למה העובדים לא עובדים גם בשבת?
כמו עובדים של הרבה חברות אחרות שעובדים גם בסופשים\לילות.
נראה לי אבסורדי שחברה כל כך גדולה כמו בזק לא יכולה לתקן בעיה תוך שבוע ימים כמעט.

גם במקרה של בעיה הכי ריצנית היא צריכה להיות מוכנה לכל תרחיש.
שירות טלפוני - 40-60 דקות עד שעונים? אפשר להשקיע עוד בכוח אדם גדול יותר.


נזק כספי. סוג הנזק :
פתרון הבעיה במיידית. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה