פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התחייבות נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

אני הצטרפתי לשירותי הטלפון והאינטרנט במבצע המחשב הנייד לסטודנטים.
המבצע כלל אפשרות לקבלת מחשב נייד ב 36 תשלומים חודשיים דרך הוראת הקבע בקו הטלפון.
לפני שהצטרפתי שאלתי כמה פעמים גם במוקד וגם החנות בזקסטור לגבי התשלומים ואמרו לי בפירוש שאני משלם דרך הוראת הקבע ולכן הצטרפתי.
במוקד של החברה נאמר לי שאני מקבל את השובר לקבלת המחשב בדואר וכך עשיתי אני המתנתי במשך שלושה שבועות לקבלת השובר וברגע שראיתי שזה לא מגיע התקשרתי למוקד ודיווחתי על כך ואז הנציג שענה לי מודיע לי שאני צריך ללכת לקנות את המחשב באיזו חנות ברמלה דרך כרטיס אשראי כשאין ברשותי אחד כזה.
אני הודעתי לו שהבטיחו לי בפירוש תשלום דרך הוראת קבע והוא אמר לי שאין אפשרות כזאת.
אז אני רוצה להבין מה הם מנסים לעשות?לנצל סטודנטים מעוטי יכולת שיצטרפו ואחר כך ישרקו?אין שום הערה שהתשלום משולם לספק חיצוני באף אחד מהפרסומים שלהם כולל באתר הבית של בזק.
הדבר היחידי שמופיע בקשר לספק הוא שהספק אחראי לשירות ומידע בקשר למחשב.
עד היום הם נותנים מידע שהמבצע ניתן דרך חשבון הטלפון אני התקשרתי עוד באותו היום למוקד המכירות שלהם ואמרו לי בפירוש 5 טלפנים שונים ברצף שהרכישה היא בהוראת קבע בחשבון הטלפון, וישנה נציגה שמתקשרת עד היום לצרף אותי.
מה שהם עושים הינו בלתי חוקי הם משקרים את הלקוחות שלהם ומבטיחים הבטחות שהם לא עומדים בהם בשביל מה חתמתי על התחייבות אצלהם?הם לא נותנים שום הטבה מחיר המחשב בשוק הוא 3600 בדיוק כמו המחיר שאני אמור לשלם לספק שלהם הם בסך הכל מפנים אותי לקנות מחשב במחיר רגיל ואת זה גם אני יודע לעשות בכל חנות של אופיס דיפו הקרובה לביתי בלי להתחייה לשלוש שנים.
אני דיברתי עם למעלה משישה נציגים והסברתי להם את מהות הענין וכל אחד מהם בנפרד הבטיח לבדוק ולהעביר לגורמים שיטפלו בענין הזה אבל אף אחד לא חזר אלי עם תשובה
רק היום 26/11/07 חזרה אלי נציגה אחרי שכבר יצאתי משליטה בשיחה עימה והודיעה לי שאין שום אפשרות שזה יהיה משולם דרך הוראת קבע

לסיום: חברת בזק לא עמדה בהתחייבות שלה מולי והבטיחה לשווא מחשב נייד בתשלומים.
אני נפגעתי מצורת ההתנהלות שלהם מולי והרדיפה שלי אחרי נציגים שאין להם תשובות ולא חוזרים אלי באופן שיטתי.
אני סגרתי עיסקה על סמך ההבטחות שלא התקיימו מהצד שלהם בעיסקה לא מגיע לי ייחס כזה.
אני מקווה שזה יגיע למי שצריך זה עוול שלא מגיע לי זו לא צורה להתייחס כך לסטודנט .

עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את המחשב בהוראת קבע כפי שהבטיחו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה