פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק אינה מאפשרת שדרוג לפס רחב גדול יותר (!) בחבילות ההתחברות המשולבות נושא התלונה:
גרשוני הלל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שכתבתי לבזק, ולא זכה להתייחסות:

שלום וברכה,

ברצוני למחות על דרך ההתנהלות, שאין דרך אלא לכנות כמטופשת ופוגענית, שבה התנהלה חברת "בזק" עמי.

אני לקוח של חברת בזק בשירותי האינטרנט המהיר, כאשר נרשמתי לפני חודשים מספר בחבילת משולבת עם "סמייל" אינטרנט זהב, במהירות של 1.5 מגה, בהתחייבות לכשנה.

לתומי סברתי כי התחייבות תהיה רק לכיוון של הפחתה ו/או ביטול של ההתחברות, ואולם השבוע הסתבר לי אחרת.

ביקשתי לשדרג את המהירות ל-5 מגה. לכאורה, חברת בזק אמורה לברך על בקשה זו, שכן החברה ללא ספק מרוויחה מלקוח אשר עובר למסלול המהיר יותר. אך לאחר טלפונים חוזרים ונשנים, שהובילו אותי ממוקד 199 למוקד ספק האינטרנט ובחזרה - כולל המתנה ארוכה ביותר בכל פעם שהתקשרתי למוקד 199 - הסתבר לי שאין באפשרותי לשדרג את הקו למהירות גבוהה יותר! כאמור, לא רק שהדבר לא נאמר לי בזמן התקשרותי הראשונית, ואף איננו עולה על דעת הלקוח הסביר, הוא גם בלתי הגיוני ולא מובן מצדה של בזק עצמה.

ייתכן שהדבר תואם לחוזה הכתוב שנמצא אי-שם במרתפי בזק, ברם אין הדבר ברור למזמין הפשוט, וספק גדול אם אני (או מי מן הלקוחות של החבילה המשולבת), היו חותמים על החבילה לאור נתונים דרקוניים אלו.

ברצוני להביע מחאה על דרכה של החברה, אשר בחרה היום לצאת במסע של "בזק החדשה", כאשר ברור שאין זו אלא בזק הישנה, אשר בה היית צריך להמתין חודשים ארוכים בטרם קיבלת מכשיר טלפון. סביר כי בפני חבריי, אשר אינם כבולים באזיקי החברה עדיין, אמליץ בכל פה כי יצטרפו לשירותי האינטרנט של חברת HOT , אשר בה מקבלים יחס הגון יותר, כך להתרשמותי.

...

בכבוד רב,
הלל גרשוני
יד בנימין
עוגמת נפש סוג הנזק :
אפשור השדרוג, ופיצוי על עגמת הנפש ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה