פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב רטרואקטיבי שקרי על שימוש ב-ADSL אשר אינו קיים מזה שנתיים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. לפני כשלוש שנים חוברתי לשירות ADSL בביתי על חשבון המעסיק אצלו עבדתי.
2. בתאריך 30/8/2005 התנתקתי מהשירות וזאת מפני שהתחברתי לאינטרנט דרך HOT והחזרתי את המודם למעסיקי לשעבר.
3. לאחר 4 חודשים פוטרתי מאותו מקום עבודה ואין לי ולא היה לי כל קשר עימו.
4. בתאריך 18/10/2007 קיבלתי מבזק מכתב לפיו אני חייבת רטרואקטיבית על אותו שירות ADSL סכום של 873 ש"ח שאותו יחלקו לי לחמישה תשלומים.
5. מיד באותו יום פניתי ל-199 ולאחר בירורים שונים נתבקשתי לשלוח מכתב בקשה להתנתקות רטרואקטיבית+אישור על התקנת HOT ב-30/8/05+מכתב פיטורים וכך עשיתי ושלחתי למחלקת הגבייה.
6. לאחר כשבועיים התקשרתי שוב ל-199 ונאמר לי כי הנושא בטיפול.
7. לאחר מספר ימים קיבלתי חשבון טלפון בו מופיע כבר התשלום הראשון של 200 ש"ח על חשבון החוב ועוד 180 ש"ח על שימוש עכשווי ב-ADSL.
8. מיד פניתי ל-199 ואמרו לי כי מופיע במחשב שאני אקבל זיכוי בחשבון הבא וכעת אין ברירה אלא לשלם את החשבון.
9. מאחר ולא נראה לי לשלם ואחר כך לחכות לזיכוי פניתי בכתב למחלקת תלונות הציבור של בזק פעמיים וצירפתי את כל הניירת הנלוות לסיפור.
10. עד היום לא קיבלתי כל תגובה ו/או תשובה וברוב חוצפתם של חברת בזק קיבלתי היום עוד חשבון בו עוד תשלום של 200 ש"ח על חשבון החוב ועוד 11 ש"ח על איזשהוא שימוש יחסי ב-ADSL מלפני חודש.
11. הייתי מצפה שחברת בזק תעמוד מאחורי הבטחותיה ולא תגנוב כסף בלי בושה. וכן הייתי מצפה לפחות לתגובה ממחלקת פניות הציבור שעד היום אני מחכה לה.
12. כנראה שצריך להגיע לאמצעי התקשורת ולתוכניות תחקירים על מנת שמישהו יתייחס אליך במדינה.
כספי סוג הנזק :
אבקש לבטל את החשבון האחרון שקיבלתי, לקבל זיכוי עד 380 ש"ח על חיוב שלא היה צריך להיות בחשבון הקודם וכן לבטל לאלתר את החיובים הללו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה