פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי שהובטח ע"י נציג קשרי לקוחות, וחברת בזק הגדולה מתנערת מאחריות!!!!de נושא התלונה:
פרידמן חנן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים חודש וחצי לערך, היתה תקלה בביתי בנתניה כאשר יום וחצי נותרנו ללא אינטרנט, מה שגרם לפגיעה בעבודתנו השוטפת שלי ושל אשתי ושל נוחות ילדיי.
בפניות לבזק, הגעתי לנציג שרות בשם צחי, אשר הבטיח לי שידאג לפצותי מאחר והייתי נכעס וביקשתי להתנתק לאלתר מהשרות שלהם באינטרנט לאור תיקון תשתיות לקוי (יום וחצי - אינו בגדר הסביר)
הובטח לי ע"י צחי כדלקמן: חודשיים חינם, ולעתיד 35 ש"ח חיוב חודשי עבור שרות תשתית אינטרנט. 2.5.
אמרתי לו שאני מבחינתי מודה על הפיצוי והשירות והפחית מכעסי, שהיה אותה שעה, רב.
הפלא ופלא, בימים האחרונים יצרתי קשר עם מספר נציגי שירות קשרי לקוחות, בטענה שאיני מקבל את ההנחות המובטחות, וביקשתי שיבדקו את הקלטת השיחה שהובטח לי שאכן תתבצע ע"י צחי, בהבטחתו את הנאמר לי על ידו.
כמובן ולא חשבתי אחרת, השיחה לא אותרה!!!! הרי הובטח משהו שאינם מוכנים לעמוד מאחוריו, ואז התחיל כעסי לעלות, אחרי כשעתיים שיחות טלפון בכולל, נאמר לי שלא יכולים לעזור לי, אלא לפנות לתלונות\פניות הציבור.
אז אני רוצה ליידע את כל הקוראים, אל תאמינו לאף מילה שלהם, אין הקלטות שיתמכו בכם, רק אם זה לטובתם!!!!
אני כמובן, אמשיך בשלי, וכם אם הדבר יצריך תביעה משפטית או יצוגית אמשיך עד הסוף.
שלכם,
חנן פרידמן.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הן על המובטח, והן על עוגמת הנפש הכעס ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה