פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום מוטעית + רישום טעות של בעלי קו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-08/11 הגיע לידי מכתב החתום ע"י הגב' שפרה מאור מחב' בזק, לפיו אני ואשתי מחוייבים בתשלום עבור חוב לקו טלפון, לתקופה 07-09/05, ואם לא נשלמו ינותק הקו בביתנו. הקו נשוא החוב שימש אותי עד לפני 6 שנים (יולי 99) בדירה ששכרתי (לבדי, ללא אשתי). בתקופה בה שכרתי את הדירה העברתי את החשבון לתשלום (לא את הקו) על שמי, כדי שאני אהיה בעל החוב.
בפנייתי לחברת בזק, כולל הגברת שפרה מאור בכבודה ובעצמה נעניתי כי אחת מבעלי הקו נשוא החוב רשומה גם כבעלי הקו הקיים בבעלותי כיום, ומכאן שבחברת בזק קישרו ביני ובין הקו הנ"ל והוציאו את דרישת החוב על שמי.
לגבי אשתי - הרי שכאן התגלתה לי חברת בזק במלוא חלמאותה: שמה הפרטי של אשתי (יעל) זהה לשמה של בעלת הקו נשוא החוב. כיום, בזק דורשים ממני להוכיח כי אשתי אי אינה בעלת הקו נשוא החוב.
פנייתי למוקד פניות הציבור באמצעות פקס - העלתה חרס.
תמוהה בעיני דרישת בזק - הרי אני זה שהצהרתי עם רכישת הקו שבבעלותי כי אני ואשתי הם בעלי הקו (כולל באמצעות מסירת מס' ת"ז). וכעת, דורשים ממני לטרוח, לבזבז זמן על שיחות טלפון, להמציא מסמכים כדי להוכיח שאיני קשור בשום צורה לבעלי הקו נשוא החוב. אם בחברת בזק היו בודקים עוד קצת לעומקם של דברים, הם היו מגלים כי אמצעי התשלום עבור הקו נשוא החוב אינם זהים לאלו של הקו שלי מזה יותר מ-6 שנים!!! האם אין בכך די כדי להבין את טעותם ולכל הפחות להתנצל?!
עוגמת נפש, סוג הנזק :
שירדו ממני וישיבו לי את ההוצאות שנגרמו לי בעקבות ה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
אכן הלקוח פנה למשרדנו בעקבות המכתב שקיבל.
על פי דברי נציגת השירות, כפי הנראה ישנה בעיה במספרי תעודת הזהות.
בקשנו מהלקוח שישלח לנו בפקס את תעודות הזהות כדי שנוכל לטפל בבעיה.
בינתיים עד לגמר הבדיקה לא יונתק קו הטלפון עקב אי התשלום
תגובה:
לפנות שנית לנציגי השירות ולפעול במשותף כדי לפתור את הבעיה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה