פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח ורמאות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב14/4/2008 שוחחתי עם מוקד השירות של בזק והזמנתי אצלם קו בזק וכן חיבור לאינטרנט. לאחר סקר שוק מקיף שכלל את רוב חברות האינטרנט הגדולות הסתבר לי שבזק מציעים את העסקה הזולה ביותר.
25 ש"ח בחודש לקו טלפון ועוד 60 ש"ח בחודש לאינטרנט כאשר שלושת החודשים הראשונים בחצי מחיר (30 ש"ח). ועל ההתקנה תשלום חד פעמי של 179 ש"ח.
המוקדנית אמרה לי בטלפון שהטכנאי יגיע ב16/4, יתקין את הקו, את האינטרנט וייתן לי סיסמה ושם משתמש כדי שאוכל להשתמש באינטרנט.
ביום רביעי ה16/4 הגיע טכנאי בזק לביתי והתקין את הקו ונתן מודם.
אני לא הייתי בבית באותו היום וחברתי טיפלה בנושא.
הטכנאי לא נתן לה שם משתמש וסיסמה.
בצהריי אותו היום טלפון אלי אדם שטען שהוא מבזק בינלאומי ורצה לתת לי שם משתמש וסיסמא ועל כך אני אמור לשלם תשלום נוסף ולכן הוא ביקש את כרטיס האשראי שלי.
אמרתי לו שבזק אמורים היו לתת לי כבר את הפרטים ושאני לא רוצה לשלם שוב.
לאחר מכן הוא דיבר גם עם חברתי שהיתה בבית ואיים עליה ודרש ממנה את כרטיס האשראי.
כאשר היא שאלה אותו מה שמו הוא גמגם ולקח לו קצת זמן לענות ולבסוף אמר "נדב אברמוב", כשחברתי אמרה שהיא תחזור אליו הוא לא הסגכים לתת לה מספר טלפון.
היא התקשרה לבזק בינלאומי ושם אף אחד לא ידע על מה מדובר ואמרו שלא עובד אצלם אף אדם בשם כזה.
אנחנו חושדים שהטכנאי שביקר אצלנו עושה עסקים מהצד עם ספקי אינטרנט במקרה הסביר או עם גנבים שגונבים כרטיסי אשראי במקרה הגרוע.
התקשרתי לבזק כדי לברר איתם את הנושא, שם העבירו אותי מאדם לאדם במשך זמן ארוך ולא ידעו איך לטפל בי אך אמרו כי הם מספקים רק תשתית אינטרנט ואני צריך לדבר עם ספקית אינטרנט לשלם לה סכום נוסף (כאמור כאשר הזמנתי את האינטרנט נאמר לי משהו אחר לחלוטין).
לאחר תלאות ארוכות ושיחות טלפון מפרכות סיכמתי עם אינטרנט זהב שאני אשלם להם גם על התשתית וגם על האינטרנט 70 ש"ח בחודש והם ידאגו לבטל את התשלום החודשי שלי עלך התשתית לבזק.
אם הייתי משלם גם לבזק וגם לספק זה היה מסתכם ביותר מ120 ש"ח לחודש.
ואם הם היו מיידעים אותי על כך הייתי עושה זאת ישירות דרך ספקית אינטרנט, מתחבר דרכם להוט שנתנו הצעה יותר זולה וחוסך את כל הסחבת הזאת ואת עוגמת הנפש ואת ה179 ש"ח ששילמת על התקנה.
העלתי את התלונה בפני מוקד השירות של בזק שהבטיחו שמנהל יחזור אלי תוך 24 שעות ויטפל בנושא.
עברו כבר שישה ימים ועוד לא חזר אלי אף אחד.
בזבוז זמן, עגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות, פיצוי כספי. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה