פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרותים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני בעל מסעדה בצומת דבירה הזמנתי שלושה קוים מבזק ששנים מהם כוללים חיבור לאינטרנט ברמה של 5מ נאמר לי שאין בעיה לאחר כמה ימים קיבלתי טלפון שבו נאמר שהתשתית במקום לא בנויה להספקת אינטרנט ברמה של adsl לאחר דין ודברים שוב קיבלתי צילצול מבזק שבו נאמר לי שיש adsl והכל בסדר ובמציאות אין כלום בשנת 2008 ישנם 5 עסקים בצומת הזו שסולקים כרטיסי אשראי בקוים רגילים ולא באינטרנט דבר שעולה מאות שקלים מיותרים לכל אחד מאיתנו כמובן שמבזק לא ניתן לקבל תשובות אין אדם אחד שמטפל בך כך שאין המשך לטיפול כל מוקדן רושם מה שהוא רוצה במחשב ובכל פניה צריך שוב להסביר מה הבעיה ניסיתי לחפש כתובת מייל של אדם בבזק שניתן להפנות את התלונה ואין לטיפולכם אודה
אי הספקה של שרות סוג הנזק :
אינטרנט מהיר וזיכוי על החודשים ללא אינטרנט פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה