פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיתוקי קו לאדם עיוור ,מוגבל שחיי לבדו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קמינסקה 26 כתובת:
תיאור הבעיה:
לא נותר לי אלא להניח על שולחנכם תלונה זו על חוסר ההתחשבות של חברת בזק שבאמת, ממש באמת בזים לאנשים מוגבלים וקשישים שקשה להם לנהל אורך חיים רגיל , החברה (בזק) בחרה להתנקל לאדם עוור וקשיש שלרוב רק מקבל שיחות נכנסות ,החברה בוחרת בדרך הקלה וחסרת לב לנתק לאדם הזה את קוו הטלפון לעיתים תקופות מאד קצרות ,קצרות מאד אחרי 20 יום לכל היותר לאחר מועד התשלום המקורי,ומשאירים את הלקוח המוגבל ללא שום תקשורת לאותם אלו שהוא זקוק להם, בסופו של דבר , אני רוצה לעלות בכתיבת שורות אילו את חוסר ההתחשבות של החברה לצרכים של אנשים מוגבלים ביותר ושוב אני מדגיש ביותר ,וחבל שזה כך
בעלבון הזה יש את כל האלמנטים סוג הנזק :
קצת להפעיל שיקול דעת לאנשים שאין בידם את הכוח וכאן לא מדובר בעניין כספי הוא משלם לחברה רביות מכאן להועה חדשה,אני בטוח שאתם לא צריכים את תשלומי הריבית שלו אבל מה שבאמת נדרש מיכם אורך רוח ותולו ,,, פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה