פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטלת קנס שלא בצדק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז עזריאלי 2 תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד 11.3.2008
הנהלת בזק
רח' מנחם בגין 132
תל-אביב
נשלח בפקס מס': 1800-406340

מכובדי,

הנדון: חיוב בלתי מוצדק עבור טלפון מס': 02-6792221

1.בחשבון טלפון המתייחס לחודשים דצמבר 2007-ינואר 2008 , הטלתם עלי קנס בסך 428.57 ₪ (לא כולל מע"ם) ,לטענתכם, עבור יציאה מוקדמת מהתחייבות במבצע.

2. כשהצטרפתי לשירות אינטרנט מהיר דרככם, אתם קבעתם שאני זכאי למבצע של הנחה בדמי השירות, שעד היום אני אפילו לא יודע באיזה סכות מתבטאת ההנחה, אני משער שמדובר בשקלים בודדים.

3. הרי אני מנוי טלפון אצלכם עשרות שנים ומנוי אינטרנט מהיר שנים רבות. מדוע עלי לחדש בכל שנה את תוקף המבצע? מה משתנה משנה לשנה? הרי חידוש המבצע אינו כרוך בעבודה אלא בלחיצת כפתור. אם כן מדוע עלי לשלם קנס גבוה על ביטול המבצע?

4. בחשבון טלפון המתייחס לחודשי חיוב אוקטובר- נובמבר 200, שהגיע אלי ב 10.1.2008, שמתי לב שחויבתי עבור אינטרנט מהיר בסכום גבוה יותר מאשר כל פעם. התקשרתי אליכם והודעתם לי שהמבצע של שירות האינטרנט שלי הסתיים ב 6.12.2007 ולא חידשתי אותו ולכן חויבתי בסכום גבוה יותר.נציג בזק הודיע לי אוטומטית, מבלי שביקשתי, שהוא מחדש את המבצע מאותו יום, דהיינו מיום 10.1.2008 ולא רטרואקטיבית מיום 6.12.3007.

5. לעניות דעתי היה עליכם להודיע לי על סיום המבצע, מבעוד מועד ובמכתב נפרד ולא בחשבון טלפון שאף אחד אינו שם לב לאותיות הקטנות.

6. אתם מתייחסים ללקוחותיכם כאילו שיש לכם מונופול על שירותי טלפון ואינטרנט מהיר ואתם מתעלמים מכך שיש לכם מתחרים המטיבים יותר עם לקוחותיהם, ולכן גם אני כמו רבים אחרים עברתי ל"הוט". ביום 17.2.2008 וביקשתי מכם לנתק אותי מהטלפון הקווי ומשירותי אינטרנט המהיר שלכם, דהיינו 5 שבועות מיום חידוש המבצע,

7. משום מה נדמה לי שהטלת קנס מצדכם היא נקמה על המעבר לחברת הוט וטענתכם שזה בגין יציאה מוקדמת מהמבצע מופרכת מעיקרה, שהרי עברו רק 5 שבועות מיום חידוש המבצע (10.1.2008) עד להעברתי להוט (17.2.2008). לא קיבלתי אפילו חשבון אחד המראה שקיבלתי הנחת חידוש מבצע ובמקום זה קיבלתי חשבון סופי עם קנס גבוה.

אי לכך אני פונה אליכם בבקשה להחזיר לי את הסכום הנ"ל, שאם לא כן אשקול נקיטת צעדים נגדכם באמצעים העומדים לרשותי.

בכבוד רב

מרדכי יונה
בני בתירא 13, ירושלים
טלפקס: 02-6792221

תשובת בזק:
לכבוד מר יונה מרדכי
רח' בני בתירא 13

מר מרדכי הנכבד שלום רב,

הנדון: שירות טינטרנט המהיר (02-679221

במענה לפניתך שבנדון ובהמשך לשיחתנו הטלפונית, אני מתכבדת להשיבך כדלקמן:
ברשותך אני מבקשת להציג בפניך מספר נקודות, אשר יתכן ויאירו את הצעדים בהם נוקטת החברהבאור מעט שונה, בהשואה לזה ממנו התרשמת.

בדיקתנו במערכת הממוחשבת העלתה כי בתאריך 10.1.2008 נרשמה פניה במוקד השירות 199 בבקשה להצטרף לשירות האינטרנט המהיר בתנאי המבצע.
בשיחה עם נציג השירות סוכם על ההצטרפות לתנאי המבצע כמון כן הוסבר לך על ההתחייבות לשירות למשך שנה.

ברצוני להדגיש כי ההצטרפות לשירות הינה בתנאי המבצע (תעריף) למשך שנה, כאשר בתום השנה באפשרות הלקוח לפנות אל מוקד השירות 199 בבקשה לברר לאלו מבצעים נוספים אחרים באפשרותו להצטרף. מבצע בתוקף היותו כזה מוגבל בזמן.

בנוסף אני מבקשת להוסיף כי תאריך סיום המבצע מוצג בכל חשבון הנשלח ללקוח, בכדי לאפשר ללקוחותינו ללמוד' על החיוים ולפנות לצנציגי השירות במוקד 199 באם מתעוררת שאלה כלשהיא או דבר מה איננו ברור.

לאור האמור לעיל, לא מצאתי מקום לזכותך בגין חיוב עבור השלמת תשלום המבצע.

תשובת בזק אינה עונה לתביעות שהעלאתי במכתבי
אבקש את התערבותכם

בכבוד רב

מרדכי יונה


כספי סוג הנזק :
החזר מלוא הקנס הלא מוצדק פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה