|
|
|
|
|
|
שרות גרוע שעולה לנו בכסף רב. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 27 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלחנו בפקס בקשה לניתוק קו הטלפון המחובר גם לאינטרנט. הבקשה לא נענתה. קיבלתי טלפון מבזק לקבלת מבצע גלישה חינם לשלושה חדשים. אמרתי בסדר.לא נאמר במילה אחת שאני מתחייבת בזה להשאר מחוברים לאינטרנט דרך בזק לעוד שנתיים . בבואי להבין מדוע לא קיבלתי את שלשת חדשי הגלישה חינם ולהביע את רצוני להתנתק לגמרי מן הקו נאמר לי שאני מחוייבת לשנתיים הבאות. שיא החוצפה. הגברת ששוחחה עימי אמרה כי יתכן והיתה זו טעות אנוש שלא קיבלתי את המובטח לי, השאלה אם גם לציין שהיא מחייבת אותי לשנתיים היא שכחה מתוך טעות אנוש ? האם לא להתייחס לבקשה לניתוק מלכתחילה הייתה טעות אנוש?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לנתק באופן מיידי את הקו שלכם (של בזק)ללא חיוב דמי ביטול התחייבות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|