פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתוקים חוזרים מרשת האינטרנט נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
החל מתאריך 28.07.08 החלו בביתי נתוקים מהאינטרנט. באותו יום פניתי לספק - נטוויז'ן, נבדקו הגדרות שם משתמש ונתב והתברר שבעיה היא ברמת תשתיות- שזה בעצם בזק. עוד באותו יום פניתי לתמיכה טכנית של בזק שדרך הטלפון לא הצליחו לטפל בבעיה והם הזמינו עבורי טכנאי ל-31.07.08, -->3 ימים בלי אינטרמט - לא סביר! ביום חמישי טכנאי לא הגיע, לאחר פניה למוקד התברר שמישהו ביטל הגעתו בלי ידיעתי ואישורי על כך...רק יום למחרת הגיע הטכנאי שגם הוא לא הצליח לטפל בתקלה...הובטח לי ע"י מוקד התמיכה שבייום א' 03.08.08 הטפול בתקלה ימשך...אך ביום ראשון לא נעשה דבר עד שלא התקשרתי לברר מה קורה לגבי פתרון לתקלה, טכנאי הגיע רק ביום שני, גם אז לא הצליח לעשות דבר והלך. היום יום שלישי 05.08 לאחר שיחת ועידה מול בזק ונטוויז'ן, נמסר לי ע"י מוקד תמיכה טכני שיש איזושהי תקלה באזור המגורים שלי והיא תטופל בהקדם האפשרי...נכון להיום אני כבר 9 ימים בלי אינטרנט!!! ספור ע תקלה אזורית שצץ פתאום לא נשמע לי סביר, למה אף אחד לא טרח להזכר על זה מקודם, חוץ מזה לא נתנו לי יעד סיום לבעיה הזאת...
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה