פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים שלא כחוק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בטיפשותי קניתי קו של בזק למשרד. לתדהמתי, לאחר מס' חודשים התברר שמחייבים את הקו אוטומטית על "שיחה מזוהה" ושיחות לחו"ל.. מיותר לציין שזה קו למשרד, שיש בו מרכזיה ואנחנו לא מתקשרים לחו"ל ולא ביקשנו את זה. התקשרנו. ענתה פקידה אנטיפתית שאמרה שאין מה לעשות זה מה שהזמנו. שלחתי מכתב ברשום עם אישור מסירה לבזק ולבזק בינלאומי שהם חוצפנים. התקשרה אליי למשרד פקידה אנטיפתית שניה שאמרה לי שהכל באשמתנו (מחלקת קשרי לקוחות, כן?) והסבירה לי "שלפי החוק" הם שולחים חשבוניות ואם אני לא חזרתי והודעתי שיש בעיה אז עליי לשלם. כשהסברתי שבטעות אני עו"ד והיא מקשקשת היא אמרה לי שזה החוק ואין מה לעשות. ביקשתי לעבור לאחראי. חיכיתי חצי שעה ואח"כ זכיתי לניתוק. אחרי חצי שעה חזר אליי הבחור. התנצל (לשם שינוי) והסביר לי שלגבי החיוב על שיחה מזוהה זה כנראה בטעות והוא יזכה על זה אבל על החיוב של "בזק בינלאומי" אין מה לעשות כי זה חיוב שלהם אוטומטי, זה ימשיך לרדת לנצח עד שהוא לא יקבל הוראה מ"בזק בינלאומי", וככה זה "לפי הוראות משרד התקשורת". ביקשתי שלפחות הם יפנו לבזק בינלארומי ויודיעו להם שיש פה חיוב בטעות ולקוח שמצהיר שהוא לא ביקש את הנ"ל, הוא אמר לי שהם לא עושים דברים כאלה ובעיה שלי שאני ידבר עם בזק בינלאומי.
בקיצור - לפי השיטה של בזק - אם בטעות קניתי קו אני יכול לחטוף חיובים שלא קשורים אלי ולרוץ להתחנן לאלף ואחד גורמים שיפסיקו אותו. שירות מצויין כבר אמרתי?
חוצמיזה - לפי שיטת בזק (שיטת מצליח) מורידים חיובי סרק לכולם והכי הרבה אם מישהו מתלונן מנפנפים אותו או במקרה הממש גרוע "מזכים" אותו על החיובים שנעשו "בטעות".
לעשות בדק בית פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה