פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק לא מסכימה לשפר תשתית , גובה כסף על ADSL במחיר מסוים ולא נותנת תמורהd נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שרות לקוחות 199 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו גרים במושב קדרון , ישנה בעיה קשה בתשתית בזק עם כבל טלפון שתלוי על עמוד כמו בשנות ה 60 , בזק לא מוכנים לשפר את התשתית ומצד שני האינטרנט והטלפוניה בביתנו משובשים מזה זמן רב, כאשר יש לנו מנוי ל4MB ב ADSL ולמעשה בזק כל הזמן מורידים את המהירות ל 1.5MB ועדיין אנו משלמים על הסכום המלא, השיבושים קשים מאד, בטלפון שומעים עם רעשים , האינטרנט מתנתק כל הזמן ובבזק לא ממהרים לתקן ... שולחים טכנאי שמשייף את המגעים (אתם קוראים הייטב!) וזהו, אחרי יומיים שוב חוזרת התקלה , בחורף בכלל אין מה לדבר על קו טלפון שכן קו הטלפון הופך ללא פעיל לחלוטין בעת גשם ראשון .
לאחר מכתב לבזק ופנייה טלפונית לשרות לקוחות , אין קול ואין עונה , לא חוזרים אלינו כלל.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
פיצוי כספי על שרות שלא ניתן למעשה והחלפת תשתית . פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה