בזק לא מסכימה לשפר תשתית , גובה כסף על ADSL במחיר מסוים ולא נותנת תמורהd |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
שרות לקוחות 199 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אנו גרים במושב קדרון , ישנה בעיה קשה בתשתית בזק עם כבל טלפון שתלוי על עמוד כמו בשנות ה 60 , בזק לא מוכנים לשפר את התשתית ומצד שני האינטרנט והטלפוניה בביתנו משובשים מזה זמן רב, כאשר יש לנו מנוי ל4MB ב ADSL ולמעשה בזק כל הזמן מורידים את המהירות ל 1.5MB ועדיין אנו משלמים על הסכום המלא, השיבושים קשים מאד, בטלפון שומעים עם רעשים , האינטרנט מתנתק כל הזמן ובבזק לא ממהרים לתקן ... שולחים טכנאי שמשייף את המגעים (אתם קוראים הייטב!) וזהו, אחרי יומיים שוב חוזרת התקלה , בחורף בכלל אין מה לדבר על קו טלפון שכן קו הטלפון הופך ללא פעיל לחלוטין בעת גשם ראשון .
לאחר מכתב לבזק ופנייה טלפונית לשרות לקוחות , אין קול ואין עונה , לא חוזרים אלינו כלל.
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי על שרות שלא ניתן למעשה והחלפת תשתית . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|