פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בקו הטלפון שלא טופלה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מיום שישי ה15 לאוגוסט אין צליל חיוג ולא ניתן לקבל שיחות נכנסות במשך שבוע,
באותו יום של התקלה הועברה הודעה לבזק על התקלה ובמשך השבוע בכל יום שוב ושוב.
ההסבר שקיבלתי הינו שהטכנאי יגיע בקרוב היו פעמים שנאמר שהוא יגיע עוד באותו היום.
נכון להיום עדיין אין קו(ה20) והטכנאי לא הגיע.
קו זה משמש לצורך קשר עם בתי שנמצאת בחו"ל וכעת איננה יכולה ליצור קשר עמי.
חוסר תקשורת סוג הנזק :
סידור התקלה לאלתר ופיצוי כספי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה