פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום מופרז בגין שימוש בשירות WOW נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי, הגיע לביתי חשבון טלפון מעט גבוה מהרגיל והחלטתי לבדוק את הפירוט. בפירוט גיליתי כי משלם אני לגלישה באינטרנט 170 שח לחודשיים (בנוסף ל140 שח לחודשיים אשר יורדים מחשבון בתי). כאשר פניתי ל 199, קיבלתי יחס מזלזל, והעבירו אותי בין מנהלים. ביקשתי שיזכו את חשבוני על תשלומים אשר נילקחו שלא כדין. לאחר 3 שבועות של טלפונים לבזק לבירור האם בדקו חשבוני נאמר לי כי בדקו את החשבון ובשל פנייה מאוחרת שלנו לבזק אין הם רואים מקום לזיכוי חשבוננו רטרואקטיבית (כך נרשם במכתב שנשלח לביתי), הם טוענים כי בשל אי בדיקה שלי מדי חודש את החשבון שילמתי במשך 8 חודשים 170 שח ואין הם רואים צורך להחזיר זאת
כספי סוג הנזק :
החזר רטרואקטיבי את הכסף שנלקח פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
כבר ענינו בעבר על שאלה זו מספר פעמים.
1. כל לקוח השזמין אינטרנט מהיר במבצע, בזק שולחת לו גלויה כחודש לפני תום מועד המבצע, ומודיע לו כי המבצע הסתיים ומציעה לו לפנות למוקד 199 להתחבר באמצעות מבצע חדש (אגב חלק ממבצעי ההמשך הם בתנאים טובים יותר)
2. בכל חשבון בזק מופיע פרוט מדוייק של כל השירותים עליהם הלקוח משלם כולל הסכום לתשלום
תגובה:
לבדוק את כל חשבונות הטלפון (כדאי גם של כל הספקים כמו חשמל, מים, ארנונה וגז)
פעולה שאורכה שניות ספורות וכך ניתן לעקוב אחר התשלומים ואפילו לחסוך בהוצאות השונות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה