פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סכום הכסף אתו משלמים עבור אחזקת קו נושא התלונה:
קאן רוחמה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי רוחמה ואני גרה באיזור הצפון רציתי לדעת למה אני משלמת כ"כ הרבה כסף עבור אחזקת קו וכמו כן למה אני משלמת עבור שיחות בזק בחודשיים 180 ש"ח לחודשיים שזה המון(אם שיחה עולה 12 אג' ביום ובלילה 5 אג' )כמו כן שמעתי שיש מסלול שנקרא קו-קל למה אתם לא מציעים את זה ללקוחות שלכם אשמח לתשובה
כספי סוג הנזק :
הוזלת מחירים ע"מ שלקוחות לא יתנתקו מהחברה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
תעריפי בזק נקבעים ומפוקחים עדיין ע"י משרד התקשורת.
הקו הקל אומנם משלמים רק 25 ש"ח דמי שימוש חודשיים אולם דקת שיחה עולה 25 אג', כך שהיא פי 5 מדקת שיחה בשעות הערב ובסופי שבוע. הקו מיועד בעיקר ללקוחות שאינם משוחחים בטלפון אלא משתמשים בקו עבור האינטרנט.
בחשבון הטלפון מופיעים גם השיחות לסלולריים, שם דקת שיחה היא 46 אג'.
תגובה:
1. לבדוק את חשבון הטלפון ולראות מה היחס של שיחות בתוך רשת בזק לשיחות לסלולר ובינלאומי
2. בבזק קיים שירות חינם באינטרנט www.bezeqbill.co.il פירוט שיחות מדוייק כולל אורך השיחה, ומחירה. כדאי להצטרף לשירות שהוא חינם, ניתן לנתח בקלות בעזרתו את שיחות הטלפון ולראות האם באמת הקו הקל מתאים, ואולי גם לשנות את שעות שיחות הטלפון ולהעביר אותם לשעות הערב והלילה כדי להוזיל את החשבון
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה