פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ע"ס 1000 ש"ח בטעות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ראיתי לתדהמתי בפירוט החיובים הכלליים שלי חיוב ע"ס 1074 ש"ח מחברת בזק בינלאומי. מיד התקשרתי אליהם לבירור ואמרו לי שזה פשוט טעות שלהם והם יזכו אותי ויחזירו לי את כספי. מאז עד היום עבר כבר חודש שבו התקשרתי לברר מה קורה עם זה לפחות 3 פעמים וכל פעם הבטיחו לי שזה בטיפול, שישלחו לי פיצוי מתנה אוזניות ושתוך כמה ימים השיק יגיע אליי. עד היום לא קרה שום דבר. לא קיבלתי עדיין את השיק וגם לא את המתנה המובטחת. בנוסף היום כשהתקשרתי שוב לברר מה קורה שמו אותי בהמתנה, אמרו לי שמעבירים אותי למנהל ופשוט העבירו אותי לנציג אחר של שיחות בינלאומיות בכלל והוא שוב ביקש ממני את כל הפרטים שלי מהתחלה.. פשוט החוצפה שלהם עוברת כל גבול. לבסוף היום כשהגעתי לנציגה סבירה נאמר לי שבטעות זיכו מישהו אחר והיו צריכים לבטל את זה ושהשיק יצא בעוד כמה ימים אלי. אם כבר קרתה טעות, אז היו צריכים להתקשר אלי ולהודיע לי על כך. מה עוד שהחזיקו אותי בטלפון חצי שעה!! בשביל כל הבירורים האלה. זו טעות של חברת בזק בינלאומי ובמקום לתקן את זה במיידי הם עוד מושכים אותי מעל חודש ימים כדי שאני אקבל את כספי שלי בחזרה ומבזבזים לי זמן יקר על בירורים טלפונים. אין לי מילים לתאר את העצבים ועוגמת הנפש שלי מכל הסיפור העגום הזה..
עוגמת נפש, סוג הנזק :
אם חלה טעות בחיוב צריך לתקן ולזכות מייד ללא כל דיחוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה