פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השתהות בהתקנת קו טלפון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
לכבוד משרד התקשורת, מחלקת פניות הציבור, שלום.
הנידון: עיכוב מתמשך בהתקנת קו טלפון ביתי.
אני גר ביישוב חספין שברמת הגולן מה 18.8.08 ביום המעבר ביקשתי שיתקינו לי קו טלפון בבית,
המועד לבוא הטכנאי נקבע לעוד 10 ימים!! זמן מוגזם כשלעצמו. כשהטכנאי הגיע הוא נכנס אמר שאין לו יכולת להתקין קו טלפון כיוון שאין תשתית. אני רוצה להדגיש שאני גר בתוך שכונה, לכל שכניי יש קו טלפון. הבעיה היא שהבית שלי גובל גם בבתים שמשמשים כפנימיות לישיבה תיכונית ולכן אין תשתית. המתנו בסבלנות לבואם של מתקיני התשתית אך הם לא באו, לאחר כשבוע התקשרתי מיוזמתי לבזק וביקשתי לדעת את מצבי, נעניתי כי עדיין לא הותקנה תשתית אך הוחלט שלא צריך להתקין וניתנה הוראה לטכנאי בשטח למשוך קו טלפון מקופסא אחרת באזור.
אם לא הייתי מתקשר לא היו קובעים לי תאריך לְבוא טכנאי, לא הודיעו לי על החלטה זו של הגוף שאמור להתקין תשתית (זה גוף נפרד כך הבנתי) וגם בתוך החברה לא הועבר המידע שישנה הוראה חדשה ויש לזרז את ההליך. ביקשתי מהשירות שיקבעו לי תאריך לבוא טכנאי. נקבע שיבוא ב-15.9.08 , ביום זה חיכיתי בביתי בכדי לקבלו אך הוא לא בא.
בתאריך, 16.9.08 התקשרתי בבוקר למוקד השירות של בזק ושאלתי למה לא הגיע טכנאי, קיבלתי תשובה שהטכנאי היה אמור להגיע כבר ב10.9.08 (אך גם ביום זה הוא לא הגיע!!) ושעכשיו הנושא נבדק ובינתיים קבעו לי תאריך חדש להתקנה ב 24.9.08 (כחודש ושבוע לאחר פנייתי) בניסיון להקדים לי את התאריך של ההתקנה, הפקידה בשם מור אמרה לי שהיא תחזור אליי בתוך כשעה וחצי, לאחר שלוש שעות התקשרתי שוב למוקד השירות לאחר שלא קיבלתי טלפון מהם. ענתה לי פקידה בשם סיגלית ולאחר המתנה ארוכה על הקו אמרה לי שמחר יבוא טכנאי.
ביטלתי את תכניותיי למחר בכדי לקבל את הטכנאי סוף סוף. בשעה חמש וחצי לפנות ערב התקשרה שוב מור ואמרה לי שאין אפשרות להתקין לי קו טלפון כרגע בבית ומחר לא יבוא טכנאי לביתי כיוון שאין תשתית. אמרתי לה שזה סיפור ישן אך היא אמרה שמנהל ההתקנה באזור אמר לה שאין אפשרות להתקין. שאלתי אותה מתי סןף סוף יתקינו בביתי קו והיא אמרה שהיא לא יודעת ואין לה מושג על איזה טווח זמן מדובר.
בינתיים אני מדבר מטלפון נייד שברשותי, חשבון התשלום במכשיר זה הרקיע שחקים כיוון שהתעריפים הם יקרים בהרבה מטלפון קווי. עגמת הנפש רבה, כיוון שאני מרגיש שאני צריך לדחוף את המערכת להתקין בביתי קו, כאילו אין להם שום מחויבות כלפיי, שלא לדבר על התנהגות של חברה מסחרית.
אומר את האמת, אם הייתה לי אפשרות הייתי מזמן פונה לחברה אחרת שתתקין אצלי קו, אך לצערי הרב אין חברות אחרות שעובדות ביישוב בו אני גר.
לכן אני מחויב להתקין קו טלפון דרך בזק.
אודה מאור לטיפולך המהיר.

בברכה,
יואב מליחי,
חספין, 12920
התקנה היום!!! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה