פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו ADSL לא עובד כבר חמישה ימים ובזק לא שולחים טכנאי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי הפסיק קו ה- ADSL שלנו לעבוד, לאחר שבמשך יום חמישי לא הצלחנו להשיג את התמיכה של בזק (באחת בלילה, לאחר המתנה של חצי שעה על הקו ויתרתי והלכתי לישון), ביום שישי בצהריים דיברנו עם טכנאי (שוב, לאחר המתנה ארוכה). הוא בדק את התקלה, הוריד את המהירות של הקו שלנו ל- 750 (במקום 1.5 מגה), ואמר שהוא ידאג שטכנאי יגיע ביום ראשון (היות ואין טכנאים בשבת) ויתקן את התקלה, ויחזיר למהירות המקורית. לאחר שעתיים שוב נפל האינטרנט, התקשרתי שוב, והטכנאית הורידה את מהירות הקו ל- 320.
ביום ראשון לא הגיע טכנאי. ביום שני בצהריים התקשרנו שוב לתמיכה, ונאמר לנו כי הטכנאי כרגע בתקלה, וכשהוא יסיים הוא יגיע אלינו. כמובן שהוא בסוף לא הגיע ביום שני. ביום שני בלילה שוב נפל הקו (גם זה של ה- 320), התקשרנו שוב לתמיכה ושוב לאחר המתנה (בשעה 12 בלילה), נאמר לנו כי בכלל לא נקבע לנו זמן לטכנאי, וקבעו לנו טכנאי על בסיס מקום פנוי. כלומר אין שעה מסויימת בה יגיע הטכנאי, אלא רק ברגע שיהיה טכנאי פנוי, וזה יכול להיות גם אחרי כמה ימים.
יש לציין כי אנו משתמשים באינטרנט לצרכי עבודה, והדבר משב לנו נזק, מעבר לחוסר הנעימות.
כספי סוג הנזק :
תיקון הקו באופן מיידי, ופיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה