פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה להעברה לידי מר אבי גבאי מנכ"ל בזק / תלונות הציבור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה רחוב סדן כתובת:
בזק סטור עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מר אבי גבאי, נכבדי.
ברצוני להסב תשומת לב אדוני, אודות אירוע שהתרחש בחנות בזק-סטור עפולה רחוב סדן.
היום, בסמוך לשעה 12:30 לערך בהיותי בתוככי חנות בזק סטור בעפולה ביחד עם אסף עיני שהגיע למקום, על מנת להחליף מודם, המתנו בתור כפי שעשו זאת מרבית האנשים שהיו באותה עת בחנות והיו רבים. במהלך ההמתנה הבחנתי שאחת העובדות אשר נותנות שרות ללקוחות מביטה לעברי ומסמנת לי באצבעותיה ובמבט ותנועת ראש כמנסה לומר תמתין תמתין, לא ממש הבנתי את רצונה אך היא לא נתנה לי זמן למחשבה והוסיפה במלל ובקול רם:" חכה חכה אני איתך לא סיימתי עוד, אני אראה לך מה זה", בעוד היא מדברת נזכרתי שאני מכיר את הגברת מאחר והיא גרה בישוב שדה נחום בשכונת בנים, ואני מכיר אותה משום שאני חבר הקיבוץ.וההכרות עימה מבוססת על כך שבעלה קיבל דו"ח תנועה משטרתי בעודי נמצא בצוות במעמד קבלת הדו"ח. אותה גברת המשיכה בדבריה מבלי לחסוך ממני את הבושה והוסיפה :" אני עוד אזמבר אותך, חכה ותראה".ניגשתי אליה לשולחנה מאחר והבנתי שהיא לא תחדל מצעקותיה ולחשתי לה שאני אכן יודע שכל ענינה הינו שבעלה קיבל דו"ח (רפורט) משטרתי על נהיגה בקלות ראש או חוסר חגורה. ואין זה המקום ולא הדרך לחשבונאות ואין זה יפה מאחר וראש הצוות שלי שיושב לצידי
והצבעתי לעברו של אסף עיני הוא זה שהחליט וביצע את הדיווח ואני חושב שיש מקום שתתנצל כשתבין את מעשיה, ואז.. פנתה הגברת מעבר לכתפי יישרה מבט עם אסף בעודי חוזר למקומי לשבת ואמרה בקול רם מול אזרחים וקהל רב : " חכו, אני אזמבר אותכם פה בבזק, אני אזיין אותכם מלמעלה, אתם תלמדו ממני" אסף שכלל לא ידע מי הגברת הביט בי ולא הבין את פשר דבריה ואת הנסיבות ונאלצתי להזכיר ולומר לו שמדובר באירוע של קבלת דו"ח שבעלה של הגברת קיבל לפני כחצי שנה לערך. אז פנה אסף לעברה ואמר גברתי זכותך להתלונן ואף אתן לך את כתובתם ואת מספר הטלפון של מח"ש זכותך להתלונן כנגדנו במידה ומצאת פגם במעשינו אבל מדוע את פונה ומדברת כך כשאני בא כאזרח למקום עבודתך ?. והיא הוסיפה :"אתם תחפשו מי שינענע אותכם בשדה נחום , אני לא צריכה מח"ש אני מגבוה יזמבר אותכם , יזמברו אותכם גדולים" ,מנהל הסניף ששמע יצא וניגש אליה ואף לו היא נשמע אומרת :" הם נתנו דו"ח לבעלי על 250 ₪ ". לציין, אסף עיני ואנוכי שוטרי בילוש במרחב העמקים ומשרתים בתחנת בית שאן, אסף ואני אנשים מבוגרים ובעלי וותק רב בשנים, אני משרת את הציבור כשוטר מזה 35 שנה, מעולם לא נפגעתי בעוצמה שכזו שמנע ממני תגובה והקפיא אותי על מקומי. מעולם לא הושפלתי בצורה מבזה שכזו ועוד מאדם שאמור להעניק שרות לציבור ועובד בחברת "בזק", ההשפלה הלעג והבוז שנשמעו מדבריה כולל האיומים שהשמיע היו קשים ביותר, נפגעתי בצורה קשה בעודי מגיע כאזרח,
לקבל שרות בסניף "בזק", יש בכוונתינו בנוגע לאיומים, לנקוט בצעדים חוקיים מאחר וידעה היטב את תפקידנו ומעמדנו ולא ניתן היה לפרש זאת אחרת , ההשפלה בנוכחות רבים מהלקוחות והאיומים הובאו לידיעת המנהל ששמו חמודי למיטב ידיעתי , אותו מנהל גם מסר לנו את פרטי הגברת ששמה צוקר אורלי, אין להכביר מילים על המעשה שביצעה, בעודה משמשת בתפקיד
כה רגיש "קבלת לקוחות". אני כאיש משטרה בעל וותק רב בשנים וכמשרת ציבור מבקש את טיפולך המסור וכן דיווח בכל הנוגע לצעדים שינקטו כנגד הגברת .
הכלום, אלו הם האנשים שבזק מגייסת לטובת שירות לקוחות חברה מכובדת זו?? האם אילו הם האנשים שמשרתים את הציבור כלקוחות מזה שנים רבות??

בברכה

בר עמינדב
שדה-נחום
עמק המעיינות
עוגמת נפש ואיומים סוג הנזק :
מענה מהיר על טיפולכם בנושא פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה