פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לנתק את המנוי ואי התייחסות לפנייה והכי חשוב לא מעוניניים להעביר אותו למנהל קשרי לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בזק כתובת:
שרות לקוחות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לש"ל אני ואחותי של בזק 199 למנוי IDSL , הטלפון רשום על שם אחותי, ביקשתי לנתק מנוי IDSL של בזק העבירו אותי לקשרי לקוחות לניתוק הסברתי כי לא היה לי מודם חודשיים וביקשתי זכוי סירבו, ביקשתי לשוחח עם מנהל נציג קשרי לקוחות בשם "משה" טען כי אין כזה דבר וסירב להעביר אותי למנהל וטען כי הוא הגורם הכי בכיר בחברה, אז ביקשתי מנו לנתק את המנוי היו לי מספר תעודת זהות + מספר חשבון הבנק, טען כי חסר לי מספר לקוח, הסכמתי וביקשתי שיחזור אליי באותו יום שעה 16 הסכים עד היום לא חזר אליי לא משה נציג קשרי לקוחות ולא מנהל בקשרי לקוחות . לפי החוק אם לקוח פונה לניתוק יש צורך לנתקו תוך 24 שעות ומה שבוצע ע"י בזק עבירה על נהלים וסירוב לדבר עם מנהל בחברה שזה חמור מאור . עד היום הנוי לא מנותק .
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת לי זכוי ולנתק את המנוי או לנתקו לפחות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה