|
|
|
|
|
|
קו טלפון + אינטרנט |
נושא התלונה: |
אבו עדייה מחמוד |
שם/כינוי: |
יום שישי 03 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לא יודע מאיפה להתחיל אבל זה התחיל מזה שהתחברתי לאינטרנט במהירות של 2,5 מיגה וכל פעם התנתק הקו ושביררתי התשובה שהבעיה בתשתית והעניין יסודר ומורידים את המהירות ל 750 ק.ב הגיע המצב שהייתי מתקשר 5 פעמים בשבוע וכל פעם 40 דקות המתנה ב 166 וכל פעם לוקחים את מס הנייד ומבטיחים לחזור אלי והדבר לא קרה עד היום
בשבוע שעבר התקשרתי ל 166 ואחרי 30 דקות דיברה איתי בחורה וביקשתי ממנה לנתק את הטלפון והאינטרנט שמה אותי בהמתנה לעוד 15 ד, ודיברה איתי עוד אחראית והייתי צריך לחזור ולהסביר ואז ביקשה ממני לעלות את בקשתי לניתוק בכתב ולשלוח בפקס שמסרה לי ואכן עשיתי ונאמר לי תוך 48 ש, המתנתי ואכן ניתקו את האינטרנט והטלפון לא התקשרתי היום לוודות ונאמר לי כי העניין בטיפול
יש להזכיר כי הם גובים את שני החשבונות דרך ויזה והם גובים עלות של 2.5 מיגה שבפועל אני גולש ב 750 ק.ב
כל רצוני הוא להתנתק מבזק ולנתק את הטלפון שמספרו 089912321
|
טרטור ושקר |
סוג הנזק : |
לנתק את הקו האמור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|