פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העתקת קו ואינטרנט נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.11.05 התקשרנו לראשונה כדי להעתיק את הקו לדירתנו החדשה. סוכם עם בזק שיעתיקו בתאריך 7.11. אך באותו היום הקו עוד לא הועתק. התקשרנו באותו יום בערך 3 פעמים עד שענו לנו שהקו לא יחובר באותו היום כי צריך להביא טכנאי.
מאותו יום התקשרנו מספר פעמים עד שלאחר שלשה ימים מתישים מול הטלפון הטכנאי סידר את הענין. אך אז נוצרה בעיה חדשה האינטרנט לא עבד והבעיה היתה עם בזק. בהתחלה הם אמרו לנו שעוד שעתיים נחובר אך לאחר שלשה יממות שהאינטנט לא היה מחובר הם אמרו לנו שאין ברירה וצריך שוב טכנאי.
אבל הוא יכול להגיע רק בעוד יומיים שוב חיכינו יומיים ולאחר שהזכרנו לבזק מספר פעמים שאנחנו מחכים עוד לטכנאי הוא הגיע לאחר שלש שעות של המתנה.
יש לציין שכל פעם כאשר התקשרנו היו אדיבים כלפינו אך כאשר הם נידרשו לחזור אלינו מעולם לא קיבלנו טלפון חזרה ואז כאשר התקשרנו שוב למוקד נאלצנו לחזור שוב על כל הסיפור. היתה טלפנית אחת שהאשימה אותנו שאנחנו מנתקים את הטלפון. וגם אמרו לנו שאנחנו ביקשנו שלא יהיה אינטרנט כאשר התקנו את הקו וזהו שקר היות וכאשר דיברנו עם הטכנאי שסידר שהקו יחזור הודענו לו שאנחנו מעוניינים באינטרנט.
בסופו של דבר הקו חזר ואיתו גם האינטרנט אך בעיקבות אותו אירוע איבדנו את אמוננו בבזק ולאחר שבזבזנו שעות נוספות מול בזק במקום לעשות דברים יותר מועילים הם חייבים לשפר את השירות. ואם הנציג אומר שהוא יחזור לטלפון אז כדאי שהוא יחזור באמת.
באותם ימים נאלצנו להתקשר הרבה מהסלולרי כי לא היה לנו קו בבית.
וגם ביזבוז זמן סוג הנזק :
אין לנו פיתרון חוץ מהתקווה שבעתיד נוכל לקבל שרות ט פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
ללקוח אכן נפתחה הזמנה להעתקת הקו בתאריך 3/11/05 .
טכנאי בזק ניסו לבצע העתקת הקו במסגרת תשתית קיימת,אך הניסיון לא צלח
ולפיכך נדרש שליחת טכנאי ללקוח.
מאחר ומדובר בישוב בטחוני ,ההגעה כרוכה ברכב ממוגן ירי וליווי בטחוני-תואם זמן ההתקנה מול הלקוח ך - 10.11.05

לנושאהעתקת שרות ADSL, עקב אי הבנה,טעות אנוש מצערת ,נרשם בהזמנה כי הלקוח אינו רוצה להעתיק את השרות. כאשר הלקוח הסב את תשומת לבנו ,נפתחה הזמנה והשרות הועתק בתאריך 15/11/05 ,העכוב בגלל אילוצים
בטחוניים תחתיהם אנו פועלים.
אנו מתנצילם בפני הלקוח על אי הנוחות אשר נגרמה לו ,ומאחר ושביעות רצונו חשובה לנו אנו נעניק ללקוח 1000 דקות שיחה (שווה ערך כספי) זיכוי אשר יופיע בחשבון הטלפון הקרוב.
תגובה:
מאחר וחל עכוב בביצוע העתקת שרות ADSL ,הלקוח בזק תתחיל לחייב בגין
השרות ב-1/2/06 במקום ב-15/1/06 .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה