לשכת דובר בזק |
שם ותפקיד: |
ללקוח אכן נפתחה הזמנה להעתקת הקו בתאריך 3/11/05 .
טכנאי בזק ניסו לבצע העתקת הקו במסגרת תשתית קיימת,אך הניסיון לא צלח
ולפיכך נדרש שליחת טכנאי ללקוח.
מאחר ומדובר בישוב בטחוני ,ההגעה כרוכה ברכב ממוגן ירי וליווי בטחוני-תואם זמן ההתקנה מול הלקוח ך - 10.11.05
לנושאהעתקת שרות ADSL, עקב אי הבנה,טעות אנוש מצערת ,נרשם בהזמנה כי הלקוח אינו רוצה להעתיק את השרות. כאשר הלקוח הסב את תשומת לבנו ,נפתחה הזמנה והשרות הועתק בתאריך 15/11/05 ,העכוב בגלל אילוצים
בטחוניים תחתיהם אנו פועלים.
אנו מתנצילם בפני הלקוח על אי הנוחות אשר נגרמה לו ,ומאחר ושביעות רצונו חשובה לנו אנו נעניק ללקוח 1000 דקות שיחה (שווה ערך כספי) זיכוי אשר יופיע בחשבון הטלפון הקרוב.
|
תגובה: |
מאחר וחל עכוב בביצוע העתקת שרות ADSL ,הלקוח בזק תתחיל לחייב בגין
השרות ב-1/2/06 במקום ב-15/1/06 . |
פתרון: |
|
|