פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק ממציאה תקופת התחייבות לטלפון הקווי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 16.7.08 החלטנו, זוגתי ואני, לעשות קו טלפון וחיבור לאינטרנט עקב מעבר לדירה חדשה. לאחר סקר שוק מקיף, העדפתי את הצעתה של חברת "בזק" על פני הצעות שאר החברות להתחבר לטלפון הקווי שלהם, וזאת עקב מבצע שהיה להם באותה תקופה. המבצע כלל חיבור לקו בזק תמורת תשלום קו של 5 ש"ח לחודש עבור 3 החודשים הראשונים, ואח"כ - 52 ש"ח (המחיר הרגיל). מכיוון שבאותו מעמד התחברתי גם לתשתית האינטרנט של בזק, במסגרתו חוייבתי לשנה, שאלתי מספר פעמים במעמד החיבור האם ישנה גם התחייבות לקו הטלפון, ונעניתי בשלילה. מהרתי לרשום את תנאי המבצע והתחייבות ע"ג דף (כפי שאני רגיל לעשות בכל עסקה טלפונית, כמזכר) ואישרתי הצטרפות. יש לציין, כי תשובה דומה (לכך שאין לי התחייבות לקו) קבלתי גם לפני שבוע, כאשר התקשרתי לברר ענין מסוים בחשבונית ושאלתי כבדרך אגב שאלה זו(רק כדי להיות בטוח).

ללא קשר,בתחילת שבוע זה הוצע לי מבצע התחברות מיוחד לטלפון הקווי של 012 שהיה עדיף בעיני על זה של בזק - והתקשרתי לבזק ע"מ לעבור למסלול "קו קל" (שעלותו חצי מדמי קו רגילים) שיאפשר לי להשתמש בטלפון האינטרנטי של 012. אולם, בתהליך הניתוק נציגת השירות הודיע לי שאני יכול להתנתק "מאחר ואתה מחוייב ל-9 חודשים". הופתעתי מאוד, מאחר וכאמור ווידאתי פעמים רבות שאין במסלול הקווי של בזק שום התחייבות. דרשתי לדבר עם האחראית עליה, והועברתי ל"אחראית קשרי לקוחות" של איזור ירושלים - בחורה בשם טל כהן. הגברת הנ"ל טענה בעקשות שבמעמד ההתחברות התחייבתי כנ"ל, בעוד אני מקריא לה מהמזכר בו כתבתי בזמנו את תנאי ההצטרפות, שכללו התחייבות רק עבור תשתית האינטרנט והנתב. לטענתה, המחיר המיוחד ל - 3 החודשים הוצע רק בתנאי שיש התחייבות לפרק זמן מסויים. לטענתי שלא רק שמעולם לא נאמר לי תנאי זה (זו היתה לי הפעם הראשונה שאני שומע על התחייבות כלשהי בשוק ל-9 חודשים), אלא נאמר לי הפוך - היא ענתה שזה שנציג לא אמר לי לא מוכיח כלום וזה המבצע שהצטרפתי אליו. מאחר וראיתי שאין עם מי לדבר, וזמני יקר לי, נתקתי את השיחה בכעס.

אתמצת את טענותיי:
1. לטענת הגב' כהן דמי השימוש לא היו כה נמוכים ל-3 חודשים אלמלא המבצע, אענה ש-
א. זוהי שטות גמורה. ב-012 מקבלים חודש חינם למצטרפים חדשים לקווי, ללא התחייבות.
ב. אותי לא מעניינת הפסיכולוגיה של בזק. נאמר לי שאין התחייבות וזהו.

2. לטענתה של הגב' כהן לפיה אם נציג כזה או אחר אמר שאין התחייבות אין זה אומר שאין כזו - אין לי אלא לומר שקפקא היה לכתוב רומן נוסף ממשפט גאוני זה.
יתרה מזו: גברת כהן מתעלמת מהאפשרות הסבירה לפיה הנציג הלהוט של בזק שצירף אותי לא ידע או שכח את עניין ההתחייבות, ומי שאכל אותה זה אני.

3. גב' כהן שכחה שאני לא מבקש להתנתק מבזק, אלא רק לעבור למסלול מוזל יותר בחברה עצמה (קו קל)- וגם את זה היא מסרבת לעשות.

עלי לסיים, כי במהלך 3 החודשים בהם יש לי קשר עם בזק (מחוסר ברירה, עלי לציין), זוהי כבר התקלה השלישית, לאחר 2 תקלות נוספות בנושא האינטרנט, אותם סגרתי כבר עם בזק. אני מתעסק עם עוד חברות - אורנג', 013 ובנק דיסקונט - וגם איתם לא תמיד היה חלק. אולם, מעולם לא קרה מצב בו הייתי צריך לפנות לגורם חיצוני לאחר שנתקלתי ככזו חומה של אטימות.

בתודה מראש,
איתי
כספי סוג הנזק :
שיעמדו בהתחייבות שלהם ויתנו לי לעבור למסלול משתלם יותר פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה